„Shimano Nexus“ pavarų perjungimas
Šis pavarų sistemos tipas skirtas perjungti pavarą stovint, kai neminate. Taip lengviau vėl pradėti važiuoti, ypač vežantis daug daiktų.
Sistema taip pat atspari smūgiams, nes yra visiškai integruota į galinio rato stebulę, todėl jai reikia mažai priežiūros.
Pavaros perjungiamos sukamąją pavarų perjungimo rankenėle.
Įspėjimas. Norint perjungti pavarą, turite 1 sekundei nustoti minti.
Rėmas
Dvigubo sudūrimo plieninis rėmas – lengvesnis ir patogesnis.
Taip pat galima įsigyti žemo rėmo modelį, kad būtų lengviau užlipti ant dviračio (tiek vyrams, tiek moterims).
* Dvigubo sudūrimo vamzdis: kintamo storio vamzdis, siekiant taupyti svorį; kraštinėse dalyse jis storesnis, kad būtų tvirtesnis, o viduryje – plonesnis, kad būtų patogiau važiuoti ir geriau sugertų vibracijas.
Šakė
Šiek tiek išlenkta plieninė šakė amortizuoja nedidelius kelio nelygumus ir užtikrina didesnį važiavimo komfortą.
Stabdymas
Aliumininiai V formos stabdžiai (su trinkelėmis) ir rankenėlės.
Vairas / iškyša / vairo kolonėlė
Aliumininis olandiško stiliaus vairas ir reguliuojamo aukščio vairo iškyša (22,2 skersmens), nustatyti taip, kad būtų patogu sėdėti tiesiai.
Ergonomiškos rankenos yra patogios reguliariai jas naudojant, o angos „VIOO Clip“ žibintui padaro jus matomesnius iš šonų.Tarp šakės ir rėmo pridėta savaiminio centravimo spyruoklė, kuri padeda stabilizuoti dviratį su pakrauta bagažine važiuojant ar stovint.
Balnelis / balnelio stovas
Reguliuojamo aukščio (28,6 mm skersmens) balnelio stovas, pagamintas iš plieno, kad geriau sugertų vibracijas ir užtikrintų patogesnį važiavimą.
Platus balnelis ir jo kintamo kietumo putplasčio paminkštinimas pagal slėgio taškus tarp sėdmenų ir balnelio. Kad būtų patogiau, balnelis pasviręs 12° kampu; suvirintas, kad būtų užtikrinta didesnė sauga. Rakinamas balnelio spaustukas (skersmuo 31,8 mm), kad oportunistiniai vagys negalėtų pavogti balnelio ar balnelio stovo.
Matomumas
Priekinis ir galinis žibintai maitinami „Shimano Nexus“ stebulės dinama priekiniame rate – nereikia akumuliatoriaus! Priekinis žibintas automatiškai įsijungia esant prastam apšvietimui.
Galinis žibintas įmontuotas galiniame purvasaugyje, o priekinis žibintas – rėme, kad būtų išvengta vagystės. Galinis atšvaitas, įtaisytas bagažinėje.Šviesą atspindinčios juostelės ant priekinių ir galinių padangų, kad būtumėte geriau matomi mieste važiuodami bet kokiomis sąlygomis.
Važiuoklė ir pedalai
7 pavarų „Shimano Nexus“ stebulė, valdoma sukamąja rankenėle. Viena 40 dantų priekinė žvaigždė, 170 mm aliuminiai švaistikliai ir 20 d. galinė žvaigždė.
Vienu pedalų pasukimu nuvažiuojamas atstumas: 2,77–6,80 m.
Grandinės įtempiklis, sumažinantis dėvėjimąsi. KMC 106 narelių grandinė su rūdims atsparia danga.
Guminiai pedalai.
Ratai
28 colių 36 stipinų dvisieniai priekinis ir galinis ratlankiai pagaminti iš sustiprinto aliuminio, kad būtų išvengta pakartotinio ratlankių išlinkimo ar deformacijos.
Kodėl parinkome šį ratų dydį? Kad naudotojai galėtų mėgautis geresne važiavimo kokybe, kurią užtikrina šis ratų dydis.
Priekinis ratas tvirtinamas greitveržlės mechanizmu, kurį galima atidaryti 5 mm šešiakampiu raktu. 9 mm galinė ašis pritvirtinta varžtais ir išmontuojama 15 mm veržliarakčiu.
Padangos
700 x 44 balioninio tipo „skinwall“ padangos, kurios sušvelnina kelio nelygumus, užtikrina didesnį važiavimo komfortą ir labai gerai rieda. „Schrader“ ventiliai palengvina padangų pripūtimą (taip pat ir degalinėse).
Geriausias slėgis – nuo 3,5 iki 4 barų.
1 mm nailoninis nuo pradūrimo saugantis sluoksnis integruotas į padangos protektorių.
Šviesą atspindinčios juostelės padarys jus geriau matomus
Įranga
Žibintai maitinami „Shimano Nexus“ dinamos stebule priekiniame rate; prisukama priekinė bagažinė; prie rėmo privirinta galinė bagažinė; priekinis ir galinis purvasaugiai, šone montuojama dviračio kojelė, grandinės apsauga aplink visą grandinę; sukūrė mūsų inžinieriai.
Kojelė
Sutvirtinta šoninė kalnų dviračio kojelė leidžia išlaikyti dviratį stabilų, kai jis pastatytas su bagažine ir pakrautu priekiniu krepšiu.
Tinkami priedai
Suvirinta bagažinė sertifikuota 27 kg apkrovai ir joje galima sumontuoti suderinamą vaikišką kėdutę arba bet kurį iš mūsų „Elops“ krepšių.
Rėme yra angos, kad galėtumėte tvirtinti gertuvės laikiklį ar sulankstomą užraktą prie balnelio vamzdžio ir „Ringlock“ tipo užraktą rėmo gale galiniam ratui. Priekinėje bagažinėje galima vežti iki 7 kg krovinį, ji turi elastinius dirželius, kuriais galima pritvirtinti ART2 tipo „900“ arba „920“ dviračio užraktą ir saugiai jį gabenti.
Kaip pasirinkti tinkamą dydį
S/M dydis skirtas 1,55–1,75 m ūgio dviratininkams. L / XL dydis skirtas 1,75–1,95 m ūgio dviratininkams. Jei esate tarp šių dviejų dydžių, rinkitės didesnį dydį, kad važiuoti būtų patogiau.
Svoris
S / M:19,6 kg
L / XL dydis: 19,9 kg
Maksimalus svoris
Maksimali dviračio apkrova 100 kg (dviratis, dviratininkas ir krovinys).
Priežiūros patarimai
Kad išvengtumėte pradūrimo ir išnaudotumėte visas dviračio galimybes, kas dvi savaites tikrinkite padangų slėgį, kai naudojate dviratį, arba prieš kiekvieną važiavimą, jei jį naudojate tik retkarčiais. Nuriebalinkite ir sutepkite grandinę, kai tik pradės kauptis nešvarumai. Plaukite rėmą muiluotu vandeniu; nenaudokite aukšto slėgio vandens srovės.
Patarimai dėl laikymo ir transportavimo
Dviratį laikykite sausoje, vėsioje vietoje. Važiuodami netoli jūros, reguliariai valykite, kad apsaugotumėte nuo druskos.
Transportuojant dviratį žemu rėmu ant prie bagažinės dangčio tvirtinamo laikiklio gali prireikti adapterio strypo.
Naudojimo apribojimai
Netinka naudoti bekele. Kadangi šis olandiškas dviratis turi labai platų vairą, būkite atsargūs važiuodami siaurais praėjimais patalpose ar lauke.
Konstrukcija
Sukūrė mūsų inžinierių ir produktų kūrėjų komanda Lilyje, Prancūzijoje.Surinkta Europos Sąjungoje.
Komandos žodis
„... dviratis, kurį visą sukūrėme mes patys. Tam prireikė 4 žmonių projektavimo komandos, daugybės diskusijų su dviračių komponentų inžinieriais, maketų, prototipų ir daugybės bandymų per 4 metus.
Stengėmės sukurti ilgaamžiškesnį dviratį, kurio dalių galima įsigyti naudojantis mūsų aptarnavimo po įsigijimo paslauga.
Manome, kad dviratis išlieka viena geriausių alternatyvų automobiliui, o kartu ir gera mankštos priemonė, kai reikia keliauti po miestą.“