Elektrinis miesto dviratis „Elops 900 E“ žemu rėmu, tamsiai mėlynas
Negalima siųsti į ()
Kiekis parduotuvėje
Šiuo metu ši prekė jūsų regione nepasiekiama
Pasirinkite dydį
Kiekis parduotuvėje
PRIVALUMAI
Anatominis dizainas
Platus balnelis, ir reguliuojamo aukščio olandiško stiliaus vairas
Autonomiškumas
36 V ličio jonų akumuliatorius, kurį įkrovus galima nuvažiuoti iki 90 km.
Suderinamumas
Galima tvirtinti krepšį ir vaiko kėdutę tik ant bagažinės.
Lengva naudoti
Žemas rėmas, viena priekinė žvaigždė, 7 pavaros.
Galia
35 Nm variklis galinėje stebulėje, kad važiuotumėte lengviau.
Saugus dviratis
Rėmo priekyje ir galiniame purvasaugyje įtaisyti LED žibintai
Stabdymo galia
Priekiniai trosiniai diskiniai stabdžiai – stabdykite bet kokiomis sąlygomis.
TECHNINĖ INFORMACIJA
Variklis
Galinis bešepetis rato variklis: 36 voltų, maks. 250 vatų (svoris:
2,95 kg).
Įrengtas mūsų naujasis „DRIVER 2024“ siekiant optimizuoti akumuliatoriaus veikimo laiką ir variklio veikimą.
Variklio sukimo momentas yra 35 Nm. Tai leidžia dviračiui lengvai įveikti tam tikras kliūtis (pavyzdžiui, įkalnę).
Variklis taip pat susietas su kadenso jutikliu, ir teikia pagalbą pagal jūsų mynimo tempą.
Pagalbos lygio valdymas
Kairėje vairo pusėje yra LCD valdymo ekranas, todėl galite lengvai pasirinkti vieną iš 3 pagalbos lygių nepaleisdami vairo:
Išjungimo režimas – variklis nenaudojamas.
1 režimas: variklis padidina pedalų minimo galią +100 %.
2 režimas: variklis padidina pedalų mynimo galią +220 %.
3 režimas: variklis padidina pedalų mynimo galią +330 %.
Ėjimo režimas (1 režimas + 5 sekundes palaikykite „+“ mygtuką): padeda vestis dviratį
Kitos ekrano savybės
Likusi akumuliatoriaus įkrova (procentais).
esamas greitis,
bendras atstumas (ODO),
šiandienos atstumas (TRIP: galite nustatyti iš naujo paspausdami ir kelias sekundes palaikydami mygtuką „-“),
atstumas, kurį galima nuvažiuoti su likusia akumuliatorius įkrova pagal naudojamą režimą (TRIP TO GO).
Taip pat galite įjungti žibintus, kurie suaktyvins foninį ekrano apšvietimą.
Po ekranu yra USB prievadas, kad galėtumėte krauti išmanųjį telefoną ar išorinę bateriją.
Akumuliatorius
Labai patikimi 36 V 11,6 Ah ličio jonų elementai iš „LG“ / „Samsung“, kurių talpa 417 Wh.
Akumuliatorius nuimamas, kad būtų lengviau jį įkrauti (pvz., biure), ir užrakinamas rakteliu, kad būtų išvengta vagystės (prie dviračio pridedami du rakteliais).
Pastaba. Naudojamas akumuliatorius turėtų būti užrakintas, kad liktų korpuse ir būtų išvengta atsitiktinio atjungimo.
Svoris: 2,64 kg
Galia
417 Wh talpos akumuliatoriaus nuvažiuojamas atstumas yra mažiausiai 60 km (3 režimas – didelės galios ) ir iki 90 km (1 režimas – ekonominis).
Šiam dviračiui atliktas R200 testas – standartizuotas testas, kurį sukūrė BOSCH variklio gamintojas, kad būtų galima palyginti elektrinių dviračių akumuliatorių veikimo laiką (kai tiekiama 200 % galia).
Šio dviračio R200 bandymo rezultatas buvo 49,3 km.
Pastaba. Nuvažiuojamas atstumas gali skirtis priklausomai nuo vežamo svorio.
Rėmas
Rėmas pagamintas iš 6061 aliuminio, kad būtų lengvesnis ir dinamiškesnis.Galima rinktis žemą rėmą, kurį lengviau apžergti tiek vyrams, tiek moterims, ar aukštą rėmą.
Rėmo svoris: nuo 4,3 kg iki 4,4 kg, atsižvelgiant į rėmo dydį ir formą.
Spalva: tamsiai mėlyna su matine apdaila.
Šakė
Aliumininė amortizuojanti šakė „Suntour Nex“ su 63 mm eiga, leidžianti sugerti kelio nelygumus ir važiuoti patogiau.
Stabdymas
Priekiniai ir galiniai mechaniniai diskiniai stabdžiai (trosiniai), kad stabdymas išliktų veiksmingas nepriklausomai nuo oro sąlygų.
Aliumininės stabdžių svirtys.
Aptarnavimas po pardavimo: Pusiau metalinės stabdžių trinkelės „Auriga Tektro“ (prekės kodas 8325111)
Vairas / iškyša / vairo kolonėlė
Aliumininis olandiško tipo vairas ir srieginė vairo iškyša (skersmuo: 25,4 mm 1 1/8 col.) kurią galima pakelti ar nuleisti, siekiant patogesnės, tiesesnės sėdėjimo padėties.
Rankenos su jungtimis žibintams „CL 500“ tvirtinti (prekės kodas 8584259); važiuodami geriau matysite į šonus.
Balnelis / balnelio stovas
Aliumininis balnelio stovas (skersmuo: 28,6 mm).
Platus balnelis su putplasčio paminkštinimu, pritaikytu spaudimo taškams tarp sėdmenų ir balnelio. Reguliuojamas spaustukas leidžia keisti balnelio padėtį.
Rakinamas balnelio spaustukas (skersmuo 34,9 mm), kad oportunistiniai vagys negalėtų pavogti balnelio ar balnelio stovo.
Matomumas
AXA baterija maitinami LED priekinis ir galinis žibintai, kuriems reikia, kad būtų įjungtas valdymo ekranas.
Priekinis žibintas integruotas rėme, o galinis – galiniame purvasaugyje, kad nesulūžtų.
20 liuksų žibintai.
Juos galima matyti 150 m atstumu iš galo, apšviečia 30 m priekyje.
Galinis atšvaitas, įtaisytas bagažinėje.
Važiuoklė ir pedalai
42 dantų viena priekinė žvaigždė, 170 mm aliumininiai švaistikliai, 7 pavarų perjungiklis ir sukamoji perjungimo rankenėlė. 7 pavarų kasetė „Shimano TZ500-7“ (14–28), nuo rūdžių apsaugota grandinė „KMC Z7 RB“ su 114 narelių.
Eiga: nuo 3,21 iki 6,42 m.Miesto dviračio pedalai iš dervos, lengvesni nei sutvirtintas aliuminis ir patogesni.
Ratai
28 colių (700) priekinis ir galinis sustiprinti dvisieniai aliumininiai ratai, 36 stipinai
Ratų dydis parinktas toks, kad naudotojai galėtų mėgautis geresne važiavimo kokybe. Priekinis ir galinis ratai yra patikimai pritvirtinti varžtais, kad būtų išvengta vagystės.
Galinis
- Galinio rato ašies skersmuo: 12 mm
- 12 mm variklio ašis, varžto sriegis 20 colyje.
Priekinis
- Priekinio rato ašies skersmuo: 9 mm
- 3/8 col. ašis, varžto sriegis 26 colyje
Padangos
700 x 40 žemo slėgio „CST“ padangos leidžia sušvelninti patiriamus nelygumus, kad važiuoti būtų patogiau.
Sutvirtintas padangos protektoriaus atsparumas pradūrimui ir šviesą atspindinti juostelė matomumui pagerinti.
„Schrader“ ventiliai palengvina padangų pripūtimą (taip pat ir degalinėse). Geriausias slėgis – nuo 3,5 iki 4 barų. Tai leidžia optimizuoti akumuliatoriaus veikimo laiką ir apsaugoti nuo pradūrimo.
Įranga
Galinė bagažinė, akumuliatoriumi maitinami priekinis ir galinis žibintai, priekinis ir galinis purvasaugiai, kojelė šone, grandinės apsauga.
Kojelė
Šone esanti kojelė, prisukta prie rėmo, specialiai skirta atlaikyti elektrinio dviračio svorį bei padidinti dviračio stabilumą, kai jis stovi.
Neskirta laikyti vaiko kėdutės su vaiku svorį, kai dviratis stovi.
Tinkami priedai
Bagažinė atlaiko 27 kg svorį, įskaitant bagažinės vaiko kėdutę ir visus mūsų „Elops“ krepšius.
Rėmas turi angas sulankstomam užraktui ir rėmo užraktui (žiediniam užraktui, kuris neleidžia galiniam ratui suktis, kai dviratis pastatytas).
Vairas suderinamas su mūsų 12 l priekiniu krepšiu „500“ (prekės kodas 8031536).
Šis dviratis neišbandytas ir nepatvirtintas naudoti su priekaba.
Kaip veikia elektrinis dviratis?
El. dviračiai padeda minti pedalus, kad mažiau pavargtumėte ir važiuodami neperkaistumėte.Tačiau kad variklis galėtų teikti pagalbą, vis tiek turite minti.
Variklis tiekia galią iki maksimalaus 25 km/val. greičio ir išsijungia, kai nustojate minti.
Jei nenorite naudoti variklio teikiamos pagalbos, galite bet kuriuo metu ją išjungti ir važiuoti taip, lyg tai darytumėte įprastu dviračiu.
Šis elektrinis dviratis taip pat išbandytas važiuojant per lietų.
Kokį dydį pasirinkti?
Galimi 2 dydžiai, tik žemas rėmas.
S / M:nuo 1,55 m iki 1,75 m;
L / XL:. nuo 1,75 m iki 1,95 m.
Jei abejojate, kurį dydį rinktis, didesnis dydis suteiks patogesnę sėdėjimo padėtį..
Dviračio svoris
(su pedalais ir akumuliatoriumi):
Nuo 25,4 kg, kai dydis M .
Maksimalus svoris
Šis elektrinis dviratis patvirtintas pagal standartą EN 15194 maksimaliam 150 kg svoriui (dviračio, dviratininko ir krovinių).
Kaip įkrauti šį elektrinį dviratį
Nuimamą, rakinamą akumuliatorių galima krauti iš elektros tinklo lizdo, tiek įtaisytą dviratyje, tiek ją nuėmus. Dviratis parduodamas su krovikliu.
Akumuliatorius visiškai įkraunamas per 5 valandas.
Priežiūra ir laikymas
Ličio jonų akumuliatorius turėtų būti reguliariai įkraunamas, prieš jam visiškai išsikraunant.
Ilgą laiką nenaudojamą akumuliatorių reikėtų laikyti „gilaus miego“ režimu (palaikykite akumuliatoriaus maitinimo mygtuką nuspaustą bent 10 sekundžių) esant 80 % įkrovai. Priešingu atveju įkraukite ją kas 3 mėnesius.
Kad akumuliatorius geriausiai išlaikytų savo savybes, laikykite jį šiltoje, sausoje vietoje (25 °C).
Atsarginių dalių prieinamumas
10 metų elektrinių dalių (variklio, akumuliatoriaus, elektros sistemos elementų arba lygiaverčių dalių) prieinamumas.
Priežiūros patarimai
1. Prieš atlikdami bet kokį elektrinio dviračio remontą (elektrinės ar mechaninės dalies priežiūrą), turite išjungti dviratį ir nuimti akumuliatorių. 2. Reguliariai aptarnaukite važiuoklę (grandinė turi būti išvalyta ir sutepta). Prastai pripūstos padangos žymiai sumažina akumuliatoriaus veikimo laiką.
Patarimai dėl laikymo
Kad dviratis tarnautų kuo ilgiau, laikykite jį nuo oro sąlygų apsaugotoje ir gerai vėdinamoje vietoje.
Taip pat rekomenduojama išimti akumuliatorių ir laikyti kambario temperatūroje, jei jo nenaudojate, ypač šaltame ore.
Naudojimo apribojimai
Jūrinė aplinka (oras, jūros vandens purslai) ypač didina mechaninių ir metalinių dalių koroziją, todėl rekomenduojame reguliariai tepti visas dviračio važiuoklės dalis.
Taip pat rekomenduojame kartkartėmis nuvalyti vairo elementus (vairą, balnelio stovą ir t. t.) drėgnu skudurėliu, kad pašalintumėte druskos nuosėdas ar drėgmę, kuri gali susikaupti.
Konstrukcija
Sukūrė mūsų inžinierių ir produktų kūrėjų komanda Lilyje, Prancūzijoje.Surinkta Portugalijoje ir Italijoje.
Komandos žodis
Elektriniai dviračiai suteikia galimybę važinėti mieste visai nesuprakaituojant, nevėluojant ir kartu su savimi vežtis norimus reikmenis. Dėl to šis dviratis yra puikus pasirinkimas kasdienėms kelionėms mieste.Treniruokitės važiuodami į darbą!
"
sudėtis
sudėtis
Dviračio rėmas: 100.0% Aliuminis
Patarimai dėl laikymo ir priežiūros
Patarimai dėl saugojimo
Jei įmanoma:<br /> - Dviratį laikykite gerai vėdinamoje ir nuo oro sąlygų apsaugotoje vietoje.<br /> - Jei dviratis nebus naudojamas kelis mėnesius, išimkite akumuliatorių arba naudokite budėjimo režimą
Naudojimo apribojimai
Šis dviratis nėra skirtas važiuoti hibridiniu ar kalnų dviračių stiliumi (netaikoma garantija).
TESTAI IR GARANTIJA
Garantija
2 Metai
Duomenys iš
Šį dviratį sukūrė ir ištobulino mūsų projektavimo komandos, prieš tai jį išbandė ir patvirtino mūsų bandytojai keliuose, kad įsitikintų, jog jis puikiai atitinka miesto dviratininkų poreikius.