Ar batai pakankamai šilti žygiams žiemą?
Remiantis šalčio suvokimo bandymų, atliekamų laboratorijoje ir realiomis sąlygomis su vartotojų grupe, rezultatais nustatome batų šiluminį atsparumą nejudant (statinį: -11°C) ir judant (dinaminį: -20°C). Taip galime tiksliai nustatyti, iki kokios temperatūros batai gali apsaugoti. Komforto temperatūra nurodyta ant batų. Taip pat atsižvelgiame į vyrų ir moterų skirtumus juntant šaltį.
Kaip šie batai apsaugo nuo lauko sąlygų?
Šie batai sukurti su membrana, kad būtų neperšlampami ir laidūs orui. Ši membrana yra labai plona (5–25 mikrometrų), ji tvirtinama audinio viduje ir apsaugo, kad neprasisunktų vanduo, o drėgmė išgaruotų.
Laidūs orui batai optimaliam šiluminiam komfortui
Šiluminis komfortas yra batų šilumos ir gebėjimo leisti pėdoms kvėpuoti pusiausvyra. Jei pėdoms per karšta ar per mažas batų laidumas orui, drėgmė kaupiasi gaminio viduje ir gali atsirasti šalčio pojūtis. Batus sukūrėme atsižvelgdami į fizinę veiklą, kuria užsiimate retkarčiais arba reguliariai, su membrana, saugančia nuo vandens ir garinančia drėgmę.
Kaip žinoti, kad batai 100 % atsparūs vandeniui?
Patikrinome, ar batai atsparūs vandeniui, atlikdami bandymus laboratorijoje, kurių metu imitavome ėjimą batus iki pusės panardinus į vandenį. Atlikome ir praktinius tekstus, kurių metu matavome nusidėvėjimą ir senėjimą.
Kuo skiriasi trintis ir sukibimas?
Trintis priklauso nuo kapliukų skaičiaus ir formos. Sukibimas priklauso nuo pado medžiagų ir griovelių išdėstymo, panašiai kaip jūsų mašinos padangų. Trintis gerina varomąją jėgą: lipant į kalną batai neslysta atgal ir suteikia stabilumo.
Pado sukibimas neleidžia batui slysti ant lygaus paviršiaus arba sudėtingomis sąlygomis (lyjant, sningant, einant ledu).
Koks batų sukibimas ir trintis ant sniego?
Batai su padais „Snowcontact“ užtikrina maksimalų sukibimą žygiuose ir trintį einant per sniegą. Dyglių išdėstymas ir aukštis (3 mm) gerai apgalvoti, kad užtikrintų optimalų sukibimą einant per sniegą. Protektoriaus paviršius ir konstrukcija tokie, kad puikiai sukimba ir pašalina susikaupusį vandenį, kad nepaslystumėte.
Kokie padų technologijos „Snowcontact“ privalumai?
Padai „Snowcontact“ yra pagaminti iš specialios medžiagos, o protektorius užtikrina puikų sukibimą ir trintį su paviršiumi. Padai „Snowcontact“ ant sniego yra efektyvesni nei įprasti padai. Einant ledu, vienintelis būdas užtikrinti optimalų saugumą yra užsidėti ant batų neslystančius apkaustus.
Ar šie batai atlaikys reguliariai juos dėvint ilgą laiką?
Mūsų inžinieriai atlieka laboratorinius bandymus, kad naudodami gaminius būtumėte visiškai patenkinti. Tikrinami šie parametrai: raištelių skylučių ir dirželių atsparumas plyšimui, suklijavimo stiprumas, toksiškumas, atsparumas UV spinduliams, išorinio pado ir batviršio atsparumas dilimui, greito susidėvėjimo sąlygos.
Kaip išsirinkti sniego žygiams tinkamą avalynę?
Norint tinkamai pasiruošti žiemos žygiams, rekomenduojame laikytis toliau pateiktų principų.
Šiluma: šilumos suteikia dėvimos kojinės (geriausia rinktis kojines, kurių sudėtyje yra vilnos)
Laidumas orui: Kojines rinkitės pagal žygio intensyvumą ir orui laidžias, kad apsisaugotumėte nuo prakaito drėgmės.
Batų aulo aukštis: kojinių ilgį rinkitės pagal bato aulo aukštį; aukštesni batai geriau apsaugo kojas.
Kaip išsaugoti technines batų savybes?
Vandenį atstumiantis audinys neleidžia vandeniui susigerti, todėl vanduo nuo jo nuteka. Todėl audinys nesumirksta ir išlieka lengvas, laidus orui bei šiltas. Audinys vandens atstūmimo savybių įgauna impregnuojant jo išorę.
Per batų dėvėjimo laiką juos reikia pakartotinai impregnuoti. Mūsų parduotuvėse galima įsigyti specialiai šiam tikslui skirtų gaminių (purškiklių ar skysčių).
Kaip išdžiovinti batų vidų?
Kai batai dėvimi drėgni (dėl kondensacijos, prakaito), jie gali tapti sunkūs.
Jei batai labai šlapi, rekomenduojame išimti vidpadžius, į aulų vidų pridėti laikraščių gniužulų ir laikraščius vis pakeisti naujais. Popierius sugers drėgmę ir paspartins džiūvimą.
Niekada nedėkite batų per arti šilumos šaltinio, laikykite juos šiltoje, sausoje ir vėdinamoje vietoje.