Kam skirtas žemos geometrijos rėmas?
„Norint užsėsti ant dviračio nebūtina treniruotis ar užsiimti joga! Ypač jei gale pritvirtinta vaiko kėdutė.
Siūlome miesto dviratį, kurio rėmas yra plieninis bei pasižymi žema geometrija, kad važinėjimas dviračiu būtų paprastesnis ir praktiškesnis. Dėl hibridinio miesto dviračio geometrijos galėsite važiuoti tiesia nugara. Be to, jam suteikiama garantija visam naudojimo laikui!
O kaip dėl dydžių? S / M: 1,55–1,75 m, 28 col.; L / XL: 1,75–1,95 m, 28 col. ratai.
Važiuoklė
Dviratyje „Elops 520“ yra 6 pavaros, perjungiamos išoriniu pavarų perjungikliu, todėl galite važiuoti universaliau ir lengviau užminti į vidutinio statumo įkalnes. Dabar lengva įveikti įkalnes ir startuoti nuo šviesoforo.
Stabdžiai
Kad stabdymas būtų efektyvus ir saugus, dviratyje įrengėme aliumininius priekinius ir galinius V tipo žnyplinius stabdžius.
Vairas / iškyša / vairo kolonėlė
„Elops 500“ dviratyje įrengta vairo spyruoklė, plieninis ergonomiškos formos vairas bei aliumininė klasikinio tipo vairo iškyša (kad svoris būtų mažesnis).
Rezultatas? Važiuoti patogiau, o atrėmus dviratį kojele vairas nepasisuka.
Plieninis balnelio stovas ir patogus balnelis
Plieninis balnelio stovas sugeria vibracijas, o prisukamas balnelio gnybtas sumažina vagystės pavojų. O balnelis? Tai mūsų mėgstamiausia dalis: atlikę daugybę bandymų sukūrėme šį platų balnelį su kietu putplasčiu, pritaikytu sėdmenų spaudimo taškams.
Kodėl būtent šis? Nes jis pats patogiausias!
Ratai
„Elops 520“ parduodamas su 28 col. ratais su viensieniais ratlankiais ir gryno aliuminio stipinais. Siekiant apsaugoti stipinus ir išvengti padangos pradūrimo, rekomenduojame pripūsti padangas iki 3,5–4,5 baro slėgio. Ratas pritvirtintas prie stebulės varžtais, kad dviratį naudojant mieste būtų sumažinta vagystės rizika.
Padangos
Parinkome labai plačias padangas (45 mm), kad būtų patogu važiuoti mieste: todėl dviratis rieda švelniai ir lengvai pervažiuoja nedideles kliūtis. Pusiausvyrą pavyks išlaikyti net važiuojant grindiniu, per kanalizacijos šulinius, duobes ar tramvajaus bėgius.
Kamerų ventiliai yra automobiliniai, todėl padangas galima pripūsti degalinėje. Siekdami išvengti padangos pradūrimo, palaikykite nuolatinį padangų slėgį tarp 3,5 ir 4,5 baro (atsižvelgdami į savo svorį)
Priedai, padėsiantys keliauti sklandžiau
Pridėjome keletą priedų, kad važiuoti mieste būtų lengviau.
Kojelė sumontuota ant galinio rato, kad netrukdytų minant. Bagažinė gali išlaikyti 27 kg svorį (standartinė apkrova, tinkanti vaikiškai kėdutei), o priekinė bagažinė – 7 kg.
Yra priekinis ir galinis LED žibintai, kuriems energiją tiekia generatorius, todėl nebereikia baterijų: šviesa sklinda 30 m į priekį ir 150 m už jūsų.
Dviratyje taip pat įrengti purvasaugiai ir grandinės apsauga, todėl į darbą atvyksite visiškai švarūs.
Suderinamumas
Prie vairo galite pritaisyti VIOO CLIP žibintus (parduodami atskirai), kad būtumėte matomi bet kokiu kampu.
Taip pat numatėme vietą rėmo ir sulankstomam užraktui.
Dviratis suderinamas su visais „B'Twin“ kelioninių krepšių linijos gaminiais, todėl turėsite vietos daiktams susidėti.
Ypač kruopščiai įrengėme bagažinę, kad ji atitiktų visus standartus ir galėtumėte drąsiai montuoti vaikišką dviračio kėdutę.
Dviratis, skirtas kasdien važinėti mieste
Žinoma, mums svarbi dviračio išvaizda. Tačiau ne mažiau svarbu ir patogumas, praktiškumas bei patikimumas. Pavyzdžiui:
šiek tiek išlenkta šakė padeda sušvelninti grindinio sukeliamas vibracijas.
Dvigubas tamprus laikiklio dirželis, skirtas užraktui priveržti.
Z tipo atšvaitas ant bagažinės, kad būtumėte matomi visose situacijose.
Išbandykite šį dviratį ir atraskite daugybę kruopščiai suprojektuotų elementų.
Didžiuojamės galėdami pristatyti...
... dviratį, kurį visą sukūrėme mes patys. Rezultatui pasiekti prireikė 4 žmonių kūrėjų komandos, daugybės diskusijų su komponentų inžinieriais, modelių, prototipų bei labai didelio bandymų skaičiaus 4 metų laikotarpiu.
Viso to rezultatas – dviratis, kuris yra ir elegantiškas, ir tiesiog patogus, kad kasdieniai pasivažinėjimai mieste būtų smagesni.
Paskutinis patarimas prieš leidžiantis į kelią?
Fanny, „Elops 520“ gaminio inžinierė, pataria, kaip geriausia naudoti miesto dviratį:
„Nors iš pradžių važiavimas dviračiu yra rutina, netrukus tai gali tapti tikru malonumu. Dviračio priežiūra panaši į automobilio priežiūrą: nuvežkite jį į servisą. Kad dviračiu važiuoti būtų kuo maloniau, rekomenduoju reguliariai tikrinti padangas, stabdžius ir važiuoklės dalis.“