Dizainas
Kurdami šį hibridinį futbolo kamuolį, kuris suderina mašina susiūto kamuolio patogumą su ranka susiūto kamuolio patvarumu, stebėjome žaidėjus aikštėje. Apvyniota kamera (aplink kamerą apvyniota 2 kilometrai siūlų) neišsileidžia ir užtikrina gerą kamuolio sferiškumą.
Lengvesnis nei įprastas kamuolys.
Šis kamuolys laikomas lengvu, nes jis maždaug 15 proc. lengvesnis nei įprastas 5 dydžio kamuolys. Ką tai lemia? Dėl mažesnio svorio jaunieji futbolininkai gali patogiau koja ar galva smūgiuoti kamuolį. Taip pat padidinamas tolimų smūgių ir perdavimų tikslumas.
Sferiškumas
Kamuolio sferiškumą matuojame 4500 skirtingų taškų, o tuomet ištiriame visus skirtumus.
Jei skirtumas didesnis nei 1,5 % („FIFA Pro“ standartas), mūsų inžinieriai privalo pagerinti sferiškumą, kad būtų užtikrintas tolygus atšokimas.
Didžiausi slėgio nuostoliai
Kamuolį pripučiame iki rekomenduojamo slėgio (0,8 baro).
Po 72 val. kamuolio slėgis negali sumažėti daugiau nei 15 %, t. y. apie 0,1 baro. Taigi po 72 val. kamuolio slėgis turi būti apie 0,7 baro.
Tai taip pat reiškia, kad normalu, jog kamuolio slėgis po kelių dienų sumažėja.
Didžiausias sugeriamo vandens kiekis
Laboratorijoje atkuriame žaidimo per lietų sąlygas, palikdami kamuolį vandenyje iki 2 cm ant besisukančios atramos ir atlikdami 250 suspaudimų.
Bandymo pabaigoje kamuolys negali sugerti daugiau nei 15 % savo masės, šiuo atveju „F500 Light“ 5 dydžio kamuolys – ne daugiau nei 50 g.
Atšokimas
125–155 cm. Didžiausias skirtumas tarp kamuolio aukščiausio ir žemiausio atšokimo taško – 10 cm. Kiekvienas kamuolys 10 kartų metamas ant plieno plokštės iš 2 m aukščio.
Formos ir slėgio išlaikymas
Pats sunkiausias atliekamas bandymas yra mašinos smūgių bandymas.
Atlaiko iki 2500 smūgių į nuožulnų betoninį paviršių 50 km/val. greičiu iš 2,5 m atstumo. Pasibaigus bandymams tikriname šiuos parametrus:
– bendrą kamuolio būklę: siūlės turi atlaikyti šį bandymą;
– perimetrą: negali padidėti daugiau nei 1,5 cm;
– sferiškumą: negalėjo kisti daugiau nei 1,5%;
– slėgį: negali sumažėti daugiau nei 0,1 baro.