Revoliucinis „Owuru“ variklis unikaliai važiavimo patirčiai
„Owuru“ centrinis variklis gali automatiškai reguliuoti pavarą, atsižvelgdamas į vietovės tipą ir dviratininko pastangų lygį. Rezultatas: nereikia perjunginėti pavarų. Minant pedalus, dviratis reaguoja akimirksniu ir sklandžiai.
Pasirinkite automatinio dviračio „LD 920 E“ kadensą
Kadensas yra greitis, kuriuo jūsų kojos suka pedalus. Jis matuojamas apsisukimais per minutę.
Reguliuodami jį valdiklyje, galite pritaikyti pagal save, nepriklausomai nuo kelio statumo.
Kadensas gali būti nustatytas nuo 40 iki 90.Kuo didesnė vertė, tuo greičiau kojos sukasi.
„Owuru“ variklio charakteristika
Centrinis variklis su CVT (nepertraukiama belaipsnė pavara) technologija, įrengta tam tikruose hibridiniuose automobiliuose.
Nuolatinis 65 Nm variklio sukimo momentas.
Yra keli jutikliai (galios, greičio), kurie kontroliuoja variklio veikimą ir užtikrina, kad jis sklandžiai prisitaikytų prie pedalų mynimo.
250 W vardinė galia
600 W maksimali galia
265 % variatoriaus pavarų santykis
Galima nustatyti 40–90 aps/min. kadensą.Svarbu. Prieš pradėdami minti, palaukite, kol dviratis bus paleistas.
Dviračio pagalbos režimai, leidžiantys pasirinkti sau tinkamą tempą
Šis variklis leidžia pasirinkti 4 pagalbos režimus:
0 režimas – išjungtas
1 režimas – ekonominis (+100 % pagalbos): padidina akumuliatoriaus veikimo laiką (iki 150 km)
2 režimas – standartinis (+180 % pagalbos): režimas, kuriame dera lengvumas ir protingos sąnaudos (iki 110 km nuotolio).
3 režimas – didelė galia (+370 %): gaukite visą variklio galią, kai kylate į kalną (iki 80 km nuvažiuojamas atstumas)
Kiek galima nuvažiuoti įkrautu akumuliatoriumi?
Maksimalus akumuliatoriaus veikimo laikas – 150 km ekonominiu režimu. Šis akumuliatoriaus veikimo laikas yra realus optimaliomis sąlygomis.
Dviračio akumuliatoriaus veikimo laikas labai priklauso nuo naudojimo sąlygų ir kelių parametrų: vėjo, maršruto profilio, dviračio svorio, stabdymo ir (arba) pakartotinio paleidimo kiekio, šalčio, padangų slėgio ir t. t.
Todėl normalu, kad jūsų akumuliatoriaus veikimo trukmė gali skirtis nuo mūsų pateiktojo. Tai pasakytina apie visus elektrinius dviračius.
Akumuliatorius, su kuriuo nuvažiuosite toliau
Ličio jonų 48 V (694 Wh) akumuliatorius, įmontuotas į dviračio rėmą, kad būtų užtikrina geresnė integracija ir apsauga.
Sparčiojo atrakinimo funkcija su rakteliu (pridedami 3 rakteliai), kad galėtumėte įkrauti. Integruota nešimo rankena.Pagamintas su patikimais ir saugiais „Samsung SDI“ elementais.
Komplektuojamas su 4 A įkrovikliu, kuris jį visiškai įkrauna per 4½ valandos.
Garantuojama 500 įkrovimo ciklų nesumažėjant akumuliatoriaus tarnavimo laikui.
Ar galima važiuoti dviračiu su išsikrovusiu akumuliatoriumi?
Siekdami užtikrinti, kad ramiai pasiektumėte kelionės tikslą ir kuo labiau pailgintumėte dviračio nuvažiuojamą atstumą, optimizavome akumuliatoriaus išsikrovimo būdą.
Kai akumuliatoriaus įkrovos liko tik 20 %, TURBO režimo naudoti negalima.
Kai akumuliatoriaus įkrovos liko tik 10 %, galima naudoti tik ekonominį režimą.
Kai įkrova nukrenta iki 5 %, pagalba išsijungia, kad valdikliui vis dar užtektų energijos veikti. Jis leidžia minti įprastai, netgi be variklio pagalbos.
Išsamus valdymo ekranas
Vairo iškyšoje įmontuotame spalvotame ekrane lengva matyti visus reikiamus statistinius duomenis.
Naudodami patogų valdiklį galite intuityviai naršyti po įvairius meniu.
Nuolat rodoma informacija: laikas, akumuliatoriaus įkrovos lygis, pagalbos režimas.
Pasirenkama informacija: kadensas, likęs akumuliatoriaus veikimo nuotolis kilometrais, atstumas, akumuliatoriaus %, greitis.
Automatinis dienos ir nakties režimas.
Kelios kalbos.
USB-C krovimo prievadas.
Ergonomiškas, daugiafunkcis valdiklis
Ant vairo esantis valdymo įtaisas specialiai sukurtas šiam dviračiui ir leidžia valdyti ekraną nykščiu, net ir mūvint pirštines, nepakeliant rankos nuo vairo.
Jį galima naudoti norint:
- naršyti tarp skirtingų ekranų naudojant vairalazdę,
- keisti kadensą vairalazde,
- tiesiogiai keisti pagalbos režimą,
- įjungti ir išjungti žibintus.
Novatoriškas išmanusis dviratis
Šiame el. dviratyje yra 4G / WiFi / „Bluetooth“ ryšys, kuris tiesiogiai bendrauja su „debesimi“. Ši technologija reiškia, kad galite prijungti jį prie savo išmaniojo telefono ir paversti jį „superdviračiu“
Kodėl verta turėti išmanųjį dviratį?
Išmanusis dviratis yra papildytas dviratis, kuris suteikia funkcijų ir paslaugų, kurių tiesiog negautumėte iš neišmanaus, „klasikinio“ dviračio.
Visada žinokite, kur yra jūsų dviratis, ir būkite įspėjami apie menkiausią nenormalų sujudėjimą.
Bet kuriuo metu galite stebėti, kiek kilometrų nuvažiuota per dieną, savaitę, mėnesį ar metus. Patikrinkite išmetamo CO2 kiekį ir įvertinkite vidutinį greitį bei kelionių metu sudegintų kalorijų skaičių.
Integruotas GPS įtaisas vagystės prevencijai
Naudodami įmontuotą GPS sekimo įrenginį galite bet kada nustatyti dviračio buvimo vietą!
Sudarę mūsų išskirtinį LAKA draudimo polisą naudodami programėlę „Decathlon Geocover“ (maks. 14 € per mėnesį), gausite visą dviračio ir jo priedų draudimą (nuo nelaimingų atsitikimų, sugadinimų, vagysčių ir kt.) kai važiuojate viešaisiais keliais.
Jei jūsų dviratis nebus rastas per 48 valandas, LAKA iškart pasiūlys jums naują pakaitinį dviratį, atitinkantį jūsų turėtą dviratį.
Kiek kainuoja ryšys?
Ši paslauga pirmuosius metus nemokama. Po to turėsite už ją sumokėti, bet to daryti neprivalote!
Nuo antrųjų dviračio naudojimo metų galėsite pasirinkti prenumeratą (2 €/mėn.), kad galėtumėte toliau naudotis programėlės „Decathlon Geocover“ (anksčiau – „Mobility“) funkcijomis.
Jei turite techninių klausimų apie ryšį, kreipkitės į [email protected]
Kaip pasirinkti tinkamą dydį
Šis dviratis turi dviejų versijų rėmus: aukštą ir žemą.
Žemas rėmas:
S: nuo 1,55 m iki 1,64 m;
M: nuo 1,65 m iki 1,74 m;
L: nuo 1,75 m iki 1,84 m.
Aukštas rėmas:
M: nuo 1,65 m iki 1,74 m;
L: nuo 1,75 m iki 1,84 m
XL: nuo 1,85 m iki 1,95 m.
Jei nesate tikri, mažesnio dydžio dviratį bus lengviau valdyti, o didesnio dydžio dviratis bus stabilesnis.
Rėmas / šakė
Rėmas iš 6061 aliuminio.
Trosai rėmo viduje.
Rėmo svoris: 3,5 kg.Aliumininė šakė su integruotu 30 mm eigos „Headshok“ amortizatoriumi: 1,9 kg.
Vairas / iškyša / vairo kolonėlė
Pusiau pakeltas didelio formato aliumininis vairas (31,8 mm). Vairo plotis: 62 cm.
Didesnio formato grūdinto aliuminio vairo iškyša (31,8 mm), 1 1/8 col.
Pusiau integruota 1 1/8 col. vairo kolonėlė.
Patogios ergonomiškos rankenos užtikrina natūralų pojūtį.
Stabdžiai
„Tektro“ pagaminti „B'Twin“ hidrauliniai stabdžiai R280.
Šie stabdžiai taip pat naudojami kalnų dviračiuose, todėl užtikrinamas lengvas, efektyvus ir tolygus stabdymas bet kokiomis oro sąlygomis.
Aliuminio rankenėlės.Diskų matmenys: priekinio stabdžio – 180 mm, galinio – 160 mm.
Ratai
Dvisieniai anoduoti aliumininiai ratlankiai pasižymi geromis važiavimo savybėmis ir atlaiko smūgius.
Ratlankio matmenys: 25-622 (ETRTO).
Stebulės su užsandarintais kasetiniais guoliais, kad tarnautų ilgiau.
Prisukama priekinio ir galinio rato tvirtinimo sistema, apsauganti nuo oportunistinių ratų vagysčių. Nerūdijančio plieno 32 stipinų priekiniai ir galiniai ratlankiai, apsaugantys nuo rūdžių.
Padangos
„Vittoria E-Randonneur Tech“ padangos specialiai sukurtos šiam dviračiui.
Jos turi 3 mm nailoninį apsauginį įdėklą, kuris labai sumažina pradūrimo riziką.
Protektoriaus raštas ir mišinio kokybė užtikrina puikų sukibimą su sausa ir drėgna žeme.
Šviesą atspindinti juostelė šonuose, kad pagerintų matomumą naktį.
Padangos matmenys: 700x38C (ETRTO 40-622).
Rekomenduojamas slėgis: 3 barai.
Balnelis / balnelio stovas
Prisitaikančio putplasčio balnelis „B'TWIN Sport 60“ keliones padaro dar patogesnes.
Aliumininis balnelio stovas sugraduotas, kad būtų lengviau reguliuoti aukštį.
Balnelio stovo aukštis – 350 mm.
Apkabos skersmuo: 32 mm.
Balnelio stovo skersmuo: 31,6 mm.Varžtu prisukamas balnelio stovas padeda sumažinti oportunistinės vagystės riziką.
Pedalai ir priekinis žvaigždžių blokas
Plokšti pedalai su metaline ašimi ir aliumininiu korpusu.
Platus pedalo paviršius užtikrina komfortą ir sukibimą.
170 mm ilgio aliumininiai švaistikliai.
Žibintai
30 liuksų priekinis žibintas, maitinamas dviračio akumuliatoriumi. Europos akreditacija. Spindulio plotis ir galia leidžia lengvai matyti tamsoje.
40° horizontalus ir 18° vertikalus spindulio kampas.
3 kandelų galinis žibintas, maitinamas dviračio akumuliatoriumi. Europos akreditacija. 220° horizontalus ir 20° vertikalus spindulio kampas.
Nutraukus maitinimą, jis veikia 4 minutes.
Bagažinė / purvasaugis
Kad jūs ir jūsų reikmenys nesusipurvintų ir nesušlaptų bet kokioje situacijoje, dviratyje įrengta bagažinė ir purvasaugis, sukurti specialiai šiam dviračių asortimentui.
Bagažinėje galima vežti iki 27 kg krovinį, įskaitant vaiko kėdutę. Dėl 12 mm skersmens vamzdelių ji suderinama su visu bagažo asortimentu, kurį galima įsigyti „Decathlon“ parduotuvėse.
Aliumininiai purvasaugiai, pritvirtinti prisukamomis, standžiomis kojelėmis, kad būtų užtikrintas maksimalus stabilumas ir tvirtumas.
Kojelė
Aliumininė galinė kojelė atlaiko iki 35 kg svorį, kad dviratis, pakrautas bagažinės krepšiais, būtų stabilus.
Stumiant dviratį pirmyn ar atgal, galinė kojelė neliečia švaistiklių.
Tinkami priedai
Dviratis turi fiksuotą „ringlock“ tipo rėmo užraktą, kuris užrakina ratą.
„Ringlock“ gali būti naudojamas kartu su „900“ įkišama grandine dviračiui pritvirtinti prie fiksuoto taško. Gaminio kodas 8767728
Rėmas turi segmentinio užrakto tvirtinimo taškus.
Bagažinė atlaiko 27 kg svorį, įskaitant vaiko kėdutę ir visus mūsų „Decathlon“ krepšius.Ką reiktų žinoti Dviratis nesuderinamas du dviračių priekabomis.
Svoris
Dviračio svoris: 26 kg (L dydžio).
Maksimali apkrova: 140 kg, įskaitant dviratį, dviratininką ir daiktus.