Išmanusis elektrinis miesto dviratis „920 E Connect LF“, tamsiai žalias
Negalima siųsti į ()
Kiekis parduotuvėje
Šiuo metu ši prekė jūsų regione nepasiekiama
Pasirinkite dydį
Kiekis parduotuvėje
PRIVALUMAI
Autonomiškumas
Ličio jonų 36 V, 11,6 Ah baterija (417 Wh talpa), leidžianti nuvažiuoti 50–90 km
Suderinamumas
Suderinamas su krepšiu, vaiko kėdute ir bagažine iš šio produktų asortimento.
Lengva naudoti
„Shimano Nexus 7“ pavaroms perjungti (sukamoji rankenėlė), netgi stovint.
Galia
Su „Brose“ 50 Nm viduryje tvirtinamu varikliu įveikti įkalnes – vieni niekai
Saugus dviratis
Rėmo priekyje ir galiniame purvasaugyje įtaisyti LED žibintai
Galima susieti su kitais įrenginiais
Prijunkite dviratį prie telefono naudodami programėlę „Decathlon Geocover“
Stabdymo galia
Hidrauliniai diskiniai „Tektro“ stabdžiai užtikrina galingą stabdymą.
Nurodymai
AtsisiųstiTECHNINĖ INFORMACIJA
Integruotas 2G / „WiFi“ / „Bluetooth“ ryšys
Šis elektrinis dviratis komplektuojamas su integruota elektronika, kuri leidžia prijungti dviratį prie išmaniojo telefono ir paversti jį „superdviračiu“.
Tai reiškia, kad bet kuriuo metu galėsite matyti tikslią dviračio vietą ir iškart sužinoti, jei jis pavagiamas.
Šią technologiją sukūrė mūsų Nyderlandų partneriai „AXA Security“, kurie dirba dviračių saugos (žibintų ir užraktų) srityje jau daugiau nei 100 metų.
Ryšio kaina
Už ryšį, pavyzdžiui, norint rasti dviratį, reikia mokėti: SIM kortelė, 2G naudojimas, dviračio naudojimo duomenų apdorojimas ir t. t.
Pirmaisiais metais ši paslauga teikiama įsigyjant dviratį, o vėliau už ją imamas mokestis (nuo antrųjų naudojimo metų), tačiau įsipareigojimų prisiimti nereikia!
Nuo antrųjų metų galite pasirinkti, ar užsiprenumeruoti šį paketą (2 € per metus), suteikiantį prieigą prie programėlės „Decathlon Geocover“ funkcijų.
Kokie yra „išmaniojo“ dviračio privalumai?
„Išmanusis“ dviratis – tai dviratis, papildytas supergaliomis!
Tokio tipo dviratis suteikia funkcijų ir paslaugų, kurių tiesiog negautumėte iš neišmanaus, „klasikinio“ dviračio.
Pavyzdžiui, gausite įspėjimą, jei kas nors kitas palies jūsų dviratį ar jei jis pajudės be jūsų žinios.
Yra ir kitų dviratininkams naudingų funkcijų, taip pat dažnai įtraukiama naujų funkcijų. Taigi šie dviračiai nuolat gerėja!
Išmanus sprendimas apsisaugoti nuo vagystės
Naudodamiesi programėle „Decathlon Geocover“ galite užsiprenumeruoti išskirtinį LAKA draudimą, kainuojantį ne daugiau kaip 10 eurų per mėnesį, kuris užtikrina visišką dviračio, jo priedų ir akumuliatoriaus apsaugą (nuo nelaimingų atsitikimų, sugadinimo, vagystės ir t. t.) 7 dienas per savaitę, 24 valandas per parą, net ir važiuojant viešaisiais keliais.
Jei jūsų dviratis nebus rastas per 48 valandas, LAKA iškart pasiūlys jums naują pakaitinį dviratį, atitinkantį jūsų turėtą dviratį.
Variklis
Viduryje montuojamas variklis „Brose Drive C Mag“, 36 V, 250 W. Diržinė pavara tyliam važiavimui.
Maks. sukimo momentas 50 Nm. Šis skaičius nurodo, kaip lengvai dviratis susidoros su tam tikrais sunkumais (pavyzdžiui, įkalnėmis).
Variklis yra sujungtas su sukimo momento jutikliu, kad būtų galima reguliuoti variklio teikiamą pagalbą pagal pedalų judėjimą ir jiems daromą spaudimą, kaip ir automobilio akceleratorius.
Pagalbos lygio valdymas
Kairėje vairo pusėje yra LED LCD valdymo ekranas, todėl galite pasirinkti vieną iš 3 pagalbos lygių nepaleisdami vairo:
Išjungta – baterija naudojama.
1 režimas – „Economy“:
iki 70 % pagalbos;
2 režimas – „Normal“: iki 140 % pagalbos;
3 režimas – „Sport“: iki 280 % pagalbos;
Ėjimo režimas: teikia pagalbą jums stumiant dviratį (iki 6 km/val.).
Kitos ekrano savybės
Likusi baterijos įkrova (procentais).
Ekrane rodoma informacija:
esamas greitis,
bendras atstumas (ODO),
šiandienos atstumas (TRIP: galite nustatyti iš naujo paspausdami ir kelias sekundes palaikydami mygtuką „-“),
atstumas, kurį galima nuvažiuoti su likusia baterijos įkrova pagal naudojamą režimą (TRIP TO GO).
Taip pat galite įjungti žibintus, kurie suaktyvins foninį ekrano apšvietimą.
Po ekranu yra USB prievadas, kad galėtumėte krauti išmanųjį telefoną ar išorinę bateriją.
Akumuliatorius
Rakinama baterija (komplektuojama su dviem rakteliais). Bateriją taip pat galima nuimti, norint ją įkrauti (pavyzdžiui, biure).
Galia
Likusia baterijos įkrova nuvažiuojami atstumai yra tik pavyzdiniai ir yra pagrįsti 70 kg sveriančiu žmogumi, važiuojančiu gana lygiu reljefu.
Pastaba. Likusia baterijos įkrova nuvažiuojamas atstumas gali skirtis priklausomai nuo vežamo svorio (dviratininko ir bagažo), įkalnės statumo ir oro sąlygų (šaltas oras sumažina baterijos veikimo laiką).
„Shimano Nexus“ pavarų perjungimas
Šis pavarų sistemos tipas skirtas perjungti pavarą stovint, kai neminate. Taip lengviau vėl pradėti važiuoti, ypač vežantis daug daiktų.
Sistema taip pat atspari smūgiams, nes yra visiškai integruota į galinio rato stebulę, todėl jai reikia mažai priežiūros.
Pavaros perjungiamos sukamąją pavarų perjungimo rankenėle.
Įspėjimas. Norint perjungti pavarą, turite 1 sekundei nustoti minti
Rėmas
6061 aliuminio rėmas sveria mažiau ir yra dinamiškesnis.
Yra abiems lytims skirta versija žemu rėmu bei versija aukštu rėmu.
Rėmo svoris: nuo 4,6 kg iki 4,8 kg, atsižvelgiant į rėmo dydį ir tipą.
Matinis su miltelinių dažų apdaila.
Šakė
Aliumininė rekreacinė amortizuojanti šakė „Suntour Nex“ su 63 mm eiga, leidžianti sugerti kelio nelygumus ir važiuoti patogiau.
Stabdymas
„Tektro“ hidrauliniai diskiniai stabdžiai.
Aliumininės stabdžių rankenėlės.
Vairas / iškyša / vairo kolonėlė
Aliumininis olandiško tipo vairas ir srieginė vairo iškyša (skersmuo: 25.4 mm) kurią galima pakelti ar nuleisti, siekiant patogesnės, tiesesnės sėdėjimo padėties.
Rankenos su „Vioo Clip“ žibintų tvirtinimo elementais, kad važiuodami būtumėte matomi iš šonų.
Balnelis ir balnelio stovas
Aliumininis balnelio stovas (skersmuo: 28.6 mm)
Platus balnelis ir jo kintamo kietumo putplasčio paminkštinimas pagal slėgio taškus tarp sėdmenų ir balnelio. Reguliuojamas spaustukas leidžia keisti balnelio padėtį.
Rakinamas balnelio spaustukas (skersmuo 31,8 mm), kad oportunistiniai vagys negalėtų pavogti balnelio ar balnelio stovo.
Matomumas
AXA baterija maitinami LED priekinis ir galinis žibintai, kuriems reikia, kad būtų įjungtas valdymo ekranas.
Priekinis žibintas integruotas rėme, o galinis – galiniame purvasaugyje, kad nesulūžtų.
20 liuksų žibintai.
Juos galima matyti 150 m atstumu iš galo, apšviečia 30 m priekyje.
Galinis atšvaitas, įtaisytas bagažinėje.
Važiuoklė / pedalai
7 vidinių pavarų „Shimano Nexus“ stebulė, valdoma sukamąja rankenėle. Viena 44 d. žvaigždė, 170 mm alium. švaistikliai ir 19 d. gal. žvaigždė.
Vienu pedalų pasukimu nuvažiuojamas atstumas: 3,12–7,66 m. Galima perjungti pavarą stovint. Viena priek. ir gal. žvaigždė – mažiau priežiūros, apsaugo nuo grandinės nukritimo. Grandinės įtempiklis, kompensuojantis ištampymą.
Siaura, nerūdijanti KMC Z1eHX EPT grandinė, sutvirtinta el. dviračiams.
Aliumininiai pedalai, skirti važiuoti mieste.
Ratai
Natūralios gumos sienelės 60 TPI, 700x44 rutulinio tipo padangos, kurios išlygina nelygumus ir užtikrina didesnį važiavimo komfortą.
„Schrader“ ventiliai.
Geriausias slėgis – nuo 3,5 iki 4 barų. Tai leidžia optimizuoti baterijos veikimo laiką ir apsaugoti nuo pradūrimo.
1 mm nailoninis padangos sluoksnis integruotas į padangos protektorių.
Dviratis turi 3/8 col. ašis su 26 siūlėmis colyje (priekinis ir galinis ratai)
Šviesą atspindinti juostelė geresniam matomumui.
Įranga
Galinė bagažinė, akumuliatoriumi maitinami priekinis ir galinis žibintai, priekinis ir galinis purvasaugiai, kojelė šone, grandinės apsauga.
Kojelė
Šone esanti kojelė, prisukta prie rėmo, specialiai skirta atlaikyti elektrinio dviračio svorį bei padidinti dviračio stabilumą, kai jis stovi.
Neskirta laikyti vaiko kėdutės su vaiku svorį, kai dvirati stovi.
Tinkami priedai
Bagažinė atlaiko 27 kg svorį, įskaitant bagažinės vaiko kėdutę ir visus mūsų „Elops“ krepšius.Rėmo balnelio vamzdyje įrengtos ertmės, prie kurių galima tvirtinti sulankstomą užraktą ir „Ringlock“ rėmo užraktą, kuris neleidžia galiniam ratui suktis, kai dviratis pastatytas.
Prie vairo galima montuoti priekinį 12 l krepšį „500“.
Šis dviratis neišbandytas ir nepatvirtintas naudoti su priekaba.
Kaip veikia elektrinis dviratis?
Elektriniai dviračiai palengvina mynimą, todėl nereikia išlieti tiek daug prakaito. Tačiau kad variklis galėtų teikti pagalbą, vis tiek turite minti.
Variklis tiekia galią iki maksimalaus 25 km/val. greičio ir išsijungia, kai nustojate minti.
Jei nenorite naudoti variklio teikiamos pagalbos, galite bet kuriuo metu ją išjungti ir važiuoti taip, lyg tai darytumėte įprastu dviračiu.
Šis elektrinis dviratis taip pat išbandytas važiuojant per lietų.
Kokį dydį pasirinkti?
Yra 2 dydžiai, 2 rėmo formos – aukštas ir žemas.
S / M:nuo 1,55 m iki 1,75 m;
L / XL:. nuo 1,75 m iki 1,95 m.
Jei abejojate, kurį dydį rinktis, didesnis dydis suteiks aukštesnę, patogesnę sėdėjimo padėtį..
Dviračio svoris
(su pedalais ir baterija):
M dydis: 26,08 kg (aukštas rėmas) ir 25,2 kg (žemas rėmas);
L dydis: 26,58 kg (žemas rėmas) ir 25,88 kg (aukštas rėmas).
Maksimalus svoris
Šis elektrinis dviratis patvirtintas pagal standartą EN 15194 maksimaliam 150 kg svoriui (dviračio, dviratininko ir krovinių).
Kaip įkrauti šį elektrinį dviratį
Nuimamą, rakinamą bateriją galima krauti iš elektros tinklo lizdo, tiek įtaisytą dviratyje, tiek ją nuėmus. Šiam tikslui su dviračiu komplektuojamas kroviklis.
Visiškai įkrauti tuščią bateriją trunka 5 valandas.
Priežiūra ir laikymas
Idealiu atveju ličio jonų baterija turėtų būti reguliariai įkraunama, prieš jai visiškai išsikraunant.
Jei baterijos nenaudojate ilgą laiką, laikykite ją „gilaus miego“ režimu esant 80 % įkrovai. Priešingu atveju įkraukite ją kas 3 mėnesius.
Kad baterija geriausiai išlaikytų savo savybes, laikykite ją šiltoje, sausoje vietoje (25 °C).
Atsarginių dalių prieinamumas
Elektrines dalis (variklį, bateriją, elektros įrangos dalis) bus galima įsigyti 10 metų arba, jei bus pakeistos, jos bus retrospektyviai suderinamos.
Priežiūros patarimai
1) Prieš atlikdami bet kokį elektrinio dviračio remontą (elektrinės ar mechaninės dalies priežiūrą), turite išjungti dviratį ir nuimti akumuliatorių. 2) Nepamirškite atlikti važiuoklės aptarnavimo (nuvalykite ir sutepkite grandinę).
3) Nenaudokite slėginio ploviklio.
Patarimai dėl laikymo
Rekomenduojama laikyti dviratį uždaroje vietoje arba apsaugoti jį apdangalu.
Taip pat rekomenduojama išimti bateriją ir laikyti kambario temperatūroje, jei jos nenaudojate ilgą laiką, kaip paaiškinta instrukcijose.
Apribojimai
Jūrinė aplinka (oras, jūros vandens purslai) ypač didina mechaninių ir metalinių dalių koroziją, todėl rekomenduojame reguliariai tepti visas dviračio važiuoklės dalis ir laikas nuo laiko drėgna šluoste valyti padėties nustatymo dalis (vairą, balnelio stovą ir t. t.), kad pašalintumėte susikaupusias druskos nuosėdas.
Apribojimai dėl bagažinės
Ant šio dviračio bagažinės galima vežti krovinius iki 27 kg.
Taigi draudžiama važiuoti su suaugusiuoju, sėdinčiu ant bagažinės.
Konstrukcija
Sukurta Lilyje mūsų inžinierių ir produktų kūrėjų komandos.
Surinkta Portugalijoje.
Komandos žodis
Šis pirmasis prijungtas „Decathlon“ dviratis visų pirma yra veiksmingas atsakas į kovą su dviračių vagystėmis ir siekia, kad elektrinis dviratis taptų realia ir ilgalaike alternatyva vidaus degimo varikliu varomoms transporto priemonėms.Šis techninis sprendimas taip pat suteikia galimybę naudotis naujomis paslaugomis, kurių neįmanoma teikti su neprijungtu dviračiu. Tai pažangūs ir tobulėjantys „papildyti“ dviračiai, padedantys maloniau, saugiau ir praktiškiau kasdien važinėti dviračiu.
sudėtis
sudėtis
Dviračio rėmas: 100.0% Aliuminis
Patarimai dėl laikymo ir priežiūros
Patarimai dėl saugojimo
Jei įmanoma:<br /> - laikykite dviratį uždaroje vietoje arba apsaugokite jį apdangalu; <br /> - jei akumuliatorius bus nenaudojamas kelis mėnesius, išimkite ir laikykite jį maždaug kambario temperatūroje.
Naudojimo apribojimai
Jo išmaniosios funkcijos nepakeičia gero dviračio užrakto.
TESTAI IR GARANTIJA
Garantija
2 Metai
Duomenys iš
Šį dviratį sukūrė ir ištobulino mūsų projektavimo komandos, prieš tai jį išbandė ir patvirtino mūsų bandytojai keliuose, kad įsitikintų, jog jis puikiai atitinka miesto dviratininkų poreikius.