„habu® Fit System“ rankenėlių ir troso taisymas.
„BOA Technology“ reguliavimo sistemos ratukai ir raišteliai buvo išbandyti atliekant tūkstančių valandų trukmės griežtus bandymus laboratorijoje ir realiomis naudojimo sąlygomis, todėl garantuojama, kad jie prailgins batų, su kuriais jie naudojami, tarnavimo laiką.
Informacija apie garantinę priežiūrą pateikta svetainėje habufit.com/support.
„ATop“ ratukų ir troso taisymas
Kilus problemų turime atsarginių dalių:
_ suveržimo ratukas;
suveržimo trosas.
Šių dalių negalima įsigyti, nes taisymas nėra paprastas, tačiau „Decathlon“ parduotuvių dirbtuvėse yra pakaitinių dalių šiam modeliui ir ten galima sutaisyti jūsų batus.
„habu®“ tvirtinimo sistema (pagaminta pagal „Boa®“ technologiją)
Sistemą „habu®“ sudaro trys svarbūs techniniai elementai, pakeisiantys slidinėjimą snieglente:
1) modernus ratukas užtikrina itin tikslų reguliavimą,
2) iš 75 nerūdijančiojo plieno gijų pagamintas kabelis „habu®“ yra lengvas, tačiau itin patvarus.
3) Maža trintimi pasižymintys raištelių kreiptuvai „habu®“ užtikrina tolygų slėgio pasiskirstymą ir mažina susidėvėjimą bei užtikrina ilgą tarnavimo laiką.
Atskiros užsegimo sistemos – 2 zonos
Batai „All Road 500“ yra su 2 atskiromis suveržimo zonomis: 1. Tiksliai reguliuojama tvirtinimo sistema tvirtai ir tiksliai suveržia apatinę bato dalį.
2. Tvirta juostelė išlygina batą ties blauzda.
Ši juostelė užtikrina, kad kiekvieno sulenkimo ar ištempimo metu blauzda mažiau suveržiama, o pėda geriau apspaudžiama. Apatinio kabelio ilgis apsaugo nuo šio neigiamo poveikio.
Batų lankstumas / standumas
Batai „All Road 500“ yra vidutinio (6/10) kietumo (ar lankstumo). Batai tinka snieglentininkams, sukantiems dideliu greičiu (reikia standžių batų), tačiau taip pat gerai reaguoja darant smulkius posūkius arba netikėtai trinktelėjus, kai reikia staigiai sulenkti ir ištiesti kojas. Lankstumas ir kulno palaikymas geresni nei „SNB 100“ batų.
Padidinkite batų kietumą pridėdami „Flex Up“
„Flex Up“ (8600870) leidžia padaryti batą standesnį 2 iš 10 lankstumo taškų (su „Flex Up“ naujojo bato lankstumas siekia apie 5/10).
Tai plastikinė detalė, dedama į 2022–2023 m. ir vėlesnių sezonų „Decathlon“ snieglenčių batų liežuvėlį. Į dizainą įtraukta kišenėlė yra tinkamame aukštyje ir šone.
„Flex Up“ nauda pastebima praėjus šiek tiek laiko: kai batas tampa lankstesnis, suteikite jam antrą gyvenimą.
Kulno sutvirtinimas: 2 (/3) lygio įdėklas
Čiuožiant snieglente itin svarbu, kad pėdos būtų tinkamai įtvirtintos (pėda įdėkle, o įdėklas – bate) ir netrukdytų vairuoti lentos.2 lygio įdėklui būdingi keturios naudingos ypatybės:
1. Termiškai formuojami įdėklai namuose
2. Ergonominis čiurnos paminkštinimas „Ergonomic Heel Pad“
3. 2 taškų įdėklo tvirtinimas + dirželis ant blauzdikaulio,
4. „Hook & Loop Link“ tarp įdėklo ir bato
1. Savarankiškai termoformuodami įdėklą, būkite itin atsargūs
Formuoti terminiu būdu galima tik įmontuotose 56 x 60 x 56 cm dydžio orkaitėse su ventiliatoriumi.
Nemėginkite to atlikti dujinėje orkaitėje ar mažoje stalinėje orkaitėje, kurių kaitinimo elementai yra matomi.
1. Savarankiškas įdėklų termoformavimas / Naudojimo instrukcijos
1. Įkaitinkite konvekciniu režimu veikiančią orkaitę iki 80 °C
2. Išimkite vidinius įdėklų padus, padėkite įdėklus ant kepimo popieriumi užklotos orkaitės skardos
3. Palaukite 15 min.
4. Įdėkite vidpadžius atgal į įdėklus, užsimaukite juos mūvėdami slidinėjimo kojines ir priveržkite (ne per daug)
5. Apsiaukite snieglenčių batus ir tvirtai juos suveržkite iki 5 lygio. Nejudėdami palaukite 15 min.
Šiuos veiksmus galima atlikti pakartotinai.Šiame produktų lape yra vaizdo įrašas.
2. „Ergonomic Heel Pad“ čiurnos paminkštinimas
Čiurnos paminkštinimo dalis užpildo tarpą po čiurna ir už jos, kad išlaikytų kulną vietoje. 2 lygio įdėklą sudaro išskirtinių „Wed'ze“ medžiagų ir formos putplastis: - forma sukurta nuskaičius maždaug 40 pėdų. Idealiai prisitaiko prie pėdos ir išlaiko ją vietoje
- medžiaga: minkšta, tačiau tvirta elastomero puta. Galite pajusti atramą vos tik įkišę pėdą į batą. O čiuožiant bate nejaučiami jokie nelygumai.
3. Įdėklo tvirtinimas „2 taškai ir juostelė“
Šiame įdėkle palikome tik 2 tvirtinimo batraiščiais vietas:
- ties keltimi,
- virš čiurnos kaulo.
Bato viršuje trečiąjį raišteliais tvirtinamą tašką pakeitėme tvirta juosta. Todėl sumažinome batraiščių trintį (2 vietose vietoje 3) ir sutelkėme suveržimo jėgą, kad išlaikytume kulną. Viršutinėje dalyje juosta dar geriau prispaudžia įdėklą prie blauzdos.
4. „Hook & Loop Link“ tarp įdėklo ir bato
Tarp įdėklo ir bato galinės dalies pridėjome lipnią juostelę.
Kam ji reikalinga? Kad įdėklas neslystų bate ir galėtumėte geriau valdyti snieglentę, nes vien tik gero pėdos įtvirtinimo įdėkle nepakanka – jei įdėklas juda bate, negalėsite efektyviai valdyti snieglentės.
Vidpadis
Šio bato vidpadis yra lygus. Jis užtikrina patogumą ir šiluminę izoliaciją. Jei manote, kad reikia geriau įtvirtinti pėdą įdėkle, galite rinktis 2 veiksmų variantus: - įsigyti vidpadį su išformuotais pėdos keltimi ir kulnu;
- įsigyti vidpadį, kurį galima termiškai išformuoti pagal jūsų pėdos formą. Tai efektyviausias sprendimas.
Padas: sukibimas, trauka, amortizavimas ir šilumos izoliacija
Mūsų itin lengvas padas pagamintas iš 100 % EVA. EVA yra itin lengva medžiaga (80 % oro). Tokia sudėtis užtikrina atsparumą įbrėžimams, bet nesumažina amortizavimo savybių. Ši medžiaga labai gerai izoliuoja šilumą ir apsaugo nuo šalčio, kylančio nuo žemės. Sukūrėme didelius dyglius, kad būtų užtikrintas itin geras sukibimas. Jie yra pakankamai toli vienas nuo kito, kad tarp jų nesikauptų sniegas.
Kaip žinoti, kad batai yra tinkamo dydžio?
1. Apsiaukite batus
2.Juos suveržkite
3. Atsistokite
4. Jūsų didysis kojų pirštas turėtų tik vos vos liesti bato priekį, nesukeldamas nemalonaus pojūčio
5. Palinkite į priekį sulenkdami kojas per kelius, atitraukite pėdą atgal, kad pirštai nesiremtų į bato priekį.
Ką sako produkto vadovas?
Snieglentininkų batai „All Road 500“ patobulinti atsižvelgus į jūsų atsiliepimus.
_ 2019–2020 m. sezonu naudojome minkštesnį, bet termoformuojamą, įdėklo putplastį didesniam komfortui,
_ 2020–2021 m. perėjimo prie suveržimo ratuko šone, kad ratukas netrukdytų „Velcro“ juostelei ant blauzdikaulio,
_ 2022–2023 m. sezonu dėl kelių ratukų gedimo atvejų pakeitėme ratuko ir troso tiekėją.
Esame labai dėkingi už jūsų komentarus. Gerai praleiskite laiką kalnuose.