Kam skirtas aukštas rėmas?
Aukštesnis rėmas yra standesnis nei žemas ir dviratininkams, kurie skuba, leidžia važiuoti dinamiškiau.
Dviračio svoris
S / M:19,2 kg
L / XL dydis: 19,3 kg
Važiuoklė
„Elops 540“ komplektuojamas su „Shimano NEXUS“ 7 pavarų stebule. Ji leidžia lengvai perjungti pavaras ir minti tolygiai, net ir pajudant iš vietos ar įkalnėse.
Vidinė stebulė – tai mažiau priežiūros, jokių rūdžių, gedimų, traumų ir jokio purvo.
Stabdžiai
Kad stabdymas būtų efektyvus ir saugus, dviratyje įrengėme aliumininius priekinius ir galinius V tipo žnyplinius stabdžius.
Vairas / iškyša / vairo kolonėlė
„Elops 540“ dviratyje įrengta vairo spyruoklė, plieninis ergonomiškos formos vairas bei klasikinio tipo vairo iškyša (kad svoris būtų mažesnis).
Rezultatas? Važiuoti patogiau, o atrėmus dviratį kojele vairas nepasisuka.
Plieninis balnelio stovas ir patogus balnelis
Plieninis balnelio stovas sugeria vibracijas, o prisukamas balnelio gnybtas sumažina vagystės pavojų. O balnelis? Tai mūsų mėgstamiausia dalis: atlikę daugybę bandymų sukūrėme šį platų balnelį su kietu putplasčiu, pritaikytu sėdmenų spaudimo taškams.
Kodėl būtent šis? Nes jis pats patogiausias!
Ratai
„Elops 540“ turi 28 colių ratus su patvariais neapdoroto aliuminio dvisieniais ratlankiais. Siekiant apsaugoti stipinus ir išvengti padangos pradūrimo, rekomenduojame pripūsti padangas iki 3,5–4,5 baro slėgio. Galiniame rate yra apsauginė veržlė, padedanti sumažinti vagystės riziką.
Padangos
Parinkome labai plačias padangas (45 mm), kad būtų patogu važiuoti mieste: todėl dviratis rieda švelniai ir lengvai pervažiuoja nedideles kliūtis. Pusiausvyrą pavyks išlaikyti net važiuojant grindiniu, per kanalizacijos šulinius, duobes ar tramvajaus bėgius!
„Skinwall“ padangos yra lengvesnės, patogesnės, sutvirtintos ir turi šviesą atspindinčią juostelę.
Kamerų ventiliai yra automobiliniai, todėl padangas galima pripūsti degalinėje.
Priedai, padėsiantys keliauti sklandžiau
Pridėjome keletą priedų, kad važiuoti mieste būtų lengviau.
Kojelė sumontuota ant galinio rato, kad netrukdytų minant. Bagažinė išlaiko 27 kg svorį (standartinis svoris, tvirtinant vaikišką kėdutę).
Dėl AXA automatinių priekinio ir galinio stebulės dinamos žibintų (jie įsijungia ir automatiškai reguliuoja šviesumą pagal aplinkos šviesos lygį) nebereikia vargti su baterijų įkrovimu prieš išvažiuojant ir daugiau jokio garso, kurį kelia su padanga kontaktuojančios dinamos
Suderinamumas
Prie vairo galite pritaisyti VIOO CLIP žibintus (parduodami atskirai), kad būtumėte matomi bet kokiu kampu.
Taip pat numatėme vietą rėmo ir sulankstomam užraktui.
Dviratis suderinamas su visais „B'Twin“ kelioninių krepšių linijos gaminiais, todėl visus daiktus galėsite susidėti.
Galiausiai pasirūpinome bagažine, kuri atitinka visus saugos standartus, kad galėtumėte nesijaudindami sumontuoti vaiko kėdutę.
Dviratis, skirtas kasdien važinėti mieste
Žinoma, mums svarbi dviračio išvaizda. Tačiau ne mažiau svarbu ir patogumas, praktiškumas bei patikimumas. Pavyzdžiui,
šiek tiek išlenkta šakė padeda sušvelninti grindinio sukeliamas vibracijas.
Dvigubas tamprus laikiklio dirželis, skirtas užraktui priveržti.
Z tipo atšvaitas ant bagažinės, kad būtumėte matomi visose situacijose.
Išbandykite šį dviratį ir atraskite daugybę kruopščiai suprojektuotų elementų!
Purvasaugis ir grandinės apsauga apsaugos jus nuo purvo, važiuojant blogu oru.
Didžiuojamės galėdami pristatyti...
„... dviratis, kurį visą sukūrėme mes patys. Rezultatui pasiekti prireikė 4 žmonių kūrėjų komandos, daugybės diskusijų su komponentų inžinieriais, modelių, prototipų bei labai didelio bandymų skaičiaus 4 metų laikotarpiu.
Sukūrėme patvaresnį dviratį, kurio visas dalis galima įsigyti naudojantis mūsų aptarnavimo po įsigijimo paslauga.
Viso to rezultatas – dviratis, kuris yra ir elegantiškas, ir tiesiog patogus, kad kasdieniai pasivažinėjimai mieste būtų smagesni.