Kaip šis kilimėlis skatina vaiko psichomotorinį vystymąsi?
Tai leidžia vaikams turėti pakankamai juslinio pertekliaus ir sustiprina jų propriocepciją.Propriocepcija yra būtina siekiant įvykdyti pagrindinius psichomotorinės raidos etapus.Šis kilimėlis leidžia jiems saugiai atlikti šiuos judesius.Tokiu būdu šis stimuliuojantis kilimėlis padeda lavinti vaiko psichomotorinį vystymąsi.
Šį produktą patvirtino kineziterapeutas.
Vaikščiojimo akmenys, skirti dinamiškai pusiausvyrai.
Vaikai iki 4 metų turi išmokti valdyti savo kūną ir judėti bet kuria kryptimi lėtai žingsniuodami į priekį ant 2 kojų.4 metų vaikas gali vaikščioti, statydamas vieną koją priešais kitą – mažiausiai pusantros pėdos pločio.6 metų vaikai gali vaikščioti, statydami vieną koją tiesiai prieš kitą, nuo kulno iki pirštų – per visos pėdos plotį.
Psichomotorinė raida:
Vaikų psichomotorinė raida priklauso nuo genetinių, motorinių ir psichologinių veiksnių.Produktas gali turėti įtakos jų psichomotorinei raidai, jei jis nukreiptas į jų motorinę plėtrą.Motorinė raida turi keletą pagrindinių komponentų:kūno schema, dinaminė koordinacija, pusiausvyra, rankų ir akių koordinacija, smulkioji motorika ir laiko-erdvės struktūra.
Kūno schema.
Kūno schema rodo, kaip vaikai žiūri į savo kūną.Tai leidžia jiems geriau kontroliuoti jų judesius, suvokti kūną ir juo labiau save.Jis yra pagrįstas patirtimi ir veiksmais („kūnas jaučia, kūnas juda“) prieš tai, kai jis yra atstovaujamas ir aprašomas („kūnas atvaizduojamas“, „testas su asmeniu“).Kiekvieną kartą, kai vaikai juda, jie tobulina savo kūno schemą ir padidina galimybes geriau judėti ateityje.
Rankos ir akies koordinacija.
Rankos ir akies koordinacija padeda atlikti veiksmus visu kūnu ar jo dalimi.Vaikai lavina šį įgūdį, nustatydami kelią, o tada rankomis ir kojomis pasiekdami didelius objektus prie didelių taikinių.Tada objektai ir taikiniai tampa vis mažesni, kol jie puikiai izoliuoja pirštus:grojimas pianinu, karoliukų vėrimas, rašymas.
Erdvės-laiko struktūra.
Erdvės-laiko struktūra apima viską, kas laiku pažymi vaiko vietą (prieš / po, ritminę veiklą, dieną / naktį, sezoną ir pan.) ir erdvę (priekyje / užpakalyje, viršuje / apačioje, dešinėje / kairėje ir kt.).