Nauji EDR dviračiai
EDR, reiškianti ištvermę (angl. „EnDuRance“), yra nauja „Van Rysel“ dviračių, skirtų efektyvumui, kolekcija.
Bet nesuklyskite – „ištvermė“ ir „greitis“ neprieštarauja vienas kitam! Tai ir buvo iššūkis, kurio ėmėsi mūsų komanda, kurdama šią naują kolekciją.
EDR rėmai – tai tobulas atsakymas sportiškai važiuojantiems dviratininkams, nes jie kalnuose važiuoja taip pat gerai kaip dviračių takais.
Tobulas standumo, mažo svorio ir komforto derinys leis jums sutriuškinti senus rekordus.
EDR rėmas ir šakė
EDR rėmas ir šakė, kurie sveria vos 890 g (grynasis svoris, M dydis), pagaminti iš didelio elastingumo modulio anglies pluošto, kuris užtikrina didelį standumą, todėl rėmas ir šakė leidžia greitai įsibėgėti.
Šakės svoris: 382 g.
Anglies pluošto konstrukcija sukurta taip, kad patenkintų net dviratininkų ir sportininkų poreikius tiek važiuojant į kalnus, tiek lygumose. Ji atitinka visus aukšto lygio mėgėjų ir profesionalių dviratininkų poreikius.Su presuojamu PF86 miniklio velenu ir „Di2“ suderinamas rėmas.
„Deda Zero 2“ vairas ir vairo iškyša
„Deda ZERO 2“ vairas:
„Zero 2“ vairas yra „Deda“ užpatentuotos RHM (sparčiosios rankų judesių) geometrijos ir aerodinamiško skersinio pjūvio, kad jį laikyti būtų lengva ir patogu.
„DEDA Zero 2“ pagamintas iš lengvo 6061 aliuminio lydinio, todėl yra patvarus ir patikimas.
Plotis: XS, S: 400 mm; M, L, XL: 420 mm.
„Deda Zero 2“ vairo iškyša:
ilgis: XS:90 mm; S: 100 mm; M: 110 mm; L: 120 mm; XL: 130 mm
„SRAM Rival “ grupė ir „Quarq“ galios matuoklis
Dviratis turi visą „SRAM Rival eTap AXS“ grupę ir „Quarq“ galios matuoklį. Galios matuoklis yra nepakeičiamas įrankis dviratininkams, kurie nori geriau planuoti savo treniruotes ir tobulėti.
Bendras važiuoklės svoris: 3045 g su galios matuokliu.
Elektroninė grupė turi du atskirus akumuliatorius (po vieną kiekvienam pavarų perjungikliui). Galite naudoti SRAM programėlę norėdami nustatyti dvirati ir peržiūrėti važiavimų duomenis.
SRAM RIVAL važiuoklė
Pavarų perjungimo rankenėlė: „ Rival Etap AXS D1“
Priekinis pavarų perjungiklis: „ Rival Etap AXS D1“
Galinis pavarų perjungiklis: „ Rival Etap AXS D1“ (maks. 36 dantys)
Kasetė: RIVAL XG 1250 D1, 10–36 (10, 11, 12, 13, 15, 17, 19, 21, 24, 28, 32, 36)
Priekinis žvaigždžių blokas: „ Rival D1 DUB PM“, 48–35 dantys
Švaistiklių ilgis pagal rėmo dydį
XS / S: 170 mm;
M: 172,5 mm
L / XL: 175 mm.
SRAM Rival grandinė.
SRAM dalis lengva pakeisti; „Force“ ir „ Rival“ grupių dalys yra suderinamos viena su kitomis.
Diskiniai stabdžiai
„SRAM Rival“ diskiniai stabdžiai su priekiniu 160 mm disku ir galiniu 140 mm disku.
„SRAM Rival“ stabdžiai yra hidrauliniai, todėl galite stabdyti agresyviau ir stipriau nei trosiniais stabdžiais.
Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.
„Fulcrum Racing3 DB“ bekamerės padangos (1)
„Racing 3 DB“ naudojama technologija, skirta pagerinti našumą įvairiausiose situacijose, sėkmingai nustatanti naująjį pasitenkinimo ir patikimumo standartą.
Užtikrina puikų riedėjimo efektyvumą dėl savo kūginių ir lizdinių guolių, išlaiko komfortą dėl plieninių stipinų ir užtikrina daugiau nei 25 % didesnę absorbciją palyginti su „Racing Zero“.
„Fulcrum Racing3 DB“ bekamerės padangos (2)
Ratlankio plotis: Priekinis: 23,8 mm
Rato tipas: padanga
Ratlankio aukštis: 28 mm
Svoris (poros): 1660 g
Priekiniai stipinai: 21 (7 kairėje, 14 dešinėje)
Galiniai stipinai: 21 (14 kairėje, 7 dešinėje)
Guoliai: kūginė / lizdinė sistema, reguliuojama
Stebulė: aliuminio, lankstas su aliuminiu
Laisvosios eigos korpusas: „Shimano“ / SRAM 10–11 pavarų.
Maksimalus dviratininko svoris: 109 kg
Padangos „Hutchinson Fusion 5 Performance“
Dydis 700 x 25 C.
Dvejus metus „Hutchinson“ produktų komandų vykdytų tyrimų rezultatas – „ElevenSTORM®“ guma, patenkinanti penkis pagrindinius aukštos klasės padangos kriterijus: sukibimo, pasipriešinimo riedėjimui, patvarumo, atsparumo pradūrimui, komforto.
Ši versija užtikrina geriausią balansą visiems dviratininkams, kurie nori važiuoti greičiau ir toliau. Naudodami „Kevlar®“ juostą po protektoriumi, galite važiuoti nesijaudindami. Numatomas padangos tarnavimas – daugiau nei 4000 km. „Tubeless ready“.
Padangos plotis
Rėme telpa iki 28 mm pločio padangos
Balnelis / balnelio stovas
27,2 anglies pluošto balnelio stovas
„Fizik Vento R5 Black VR“
Pedalai
Fiksaciniai pedalai neįtraukti.
Važiuoklės priežiūra
Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.
Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.
Važiuoklės dalių tarnavimo laikas
Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie gali skirtis, priklausomai nuo to, kaip prižiūrėsite važiuoklę.
Vidutinis gerai prižiūrimos grandinės tarnavimo laikas – 5000 km.
Vidutinis kasetės tarnavimo laikas – 10 000–12 000 km.
Prastai prižiūrima grandinė gali šokinėti ir sugadinti dviračio rėmą.
Stabdžių priežiūra
Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.
Įspėjimas ir reguliavimas
Pastaba.Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.
Jei diskas trinasi, vadovaudamiesi šiomis instrukcijomis sulygiuokite ratą ir suportą:
- atlaisvinkite rato ašį;
- vienu metu staigiai stabdykite ir priveržkite rato ašį;
- jei diskas vis dar liečiasi, atlikite tą patį atlaisvindami suportą;
- jei problema išlieka, apsilankykite parduotuvėje.