Atrama
Spustelėję toliau esančią nuorodą rasite visą turimą turinį apie savo dviratį:
https://www.supportdecathlon.com
„XCR“ triatlono rėmas – žvėris ant ratų!
„XCR“ rėmas yra didelio modulio anglies rėmas, atitinkantis aukščiausio lygio dviratininkų reikalavimus.
Mūsų partneris triatletas Denis Chevrot, dukart Europos „Ironman“ čempionas, važiuoja dviračiu „XCR“.
Jis suprojektuotas kartu su „Swiss Side“, kurios patirtis aerodinamikos srityje leido ieškoti visų optimizavimo galimybių nesileidžiant į kompromisus.
Dėl ilgų distancijų triatlono mitybos poreikių ant viršutiniojo vamzdžio sumontuota bento dėžė, kurioje telpa iki 6 batonėlių ar gelių.
„XCR“ triatlono vairo sistema
Tinkama padėtis yra esminis efektyvumo veiksnys, ypač kai kalbama apie lenktynes laikui.
Sukūrėme vairo sistemą, kuri leidžia įvairius koregavimus: aukštis, plotis, gylis ir kampas, naudojant įvairius elementus, tokius kaip ilgiklių atramos platforma ir įvairūs tarpikliai.
Kalbant apie ilgiklius, pasirinkome modelį „Zipp Vuka Carbon EVO 110“ , skirtą tobulai ergonomikai.
Grupė „Sram Rival AXS“
„SRAM Rival“ – efektyvumas ir prieinamumas:
Kair. rankenėlė su suportu ir žarnele „Sram S900“
Deš.rankenėlė su suportu ir žarnele „Sram S900“
Jungties korpusas „Sram AXS Blipbox“
Nuotoliniai mygtukai „Sram AXS Blips“
Nuotoliniai mygtukai „Sram AXS Clics“
„Sram AXS“ kroviklis
„Sram AXS“ akum., 2 vnt.
„Sram Rival AXS“ priek. perjungiklis
„Sram rival AXS“ 12 pav. gal. perjungiklis
„Sram rival“ 12 pav. kasetė, 10–30
„Rival“ priek. žv., 48 x 35
Švaistikliai:
XS / S: 170 mm
M / L: 172,5 mm
XL: 175 mm
„Swiss Side“ ratai ir „Michelin“ padangos
„Swiss Side“ ratai –vieni greičiausių rinkoje, todėl visiškai logiška, kad pasirinkome „Hadron² Classic“ modelius, kurie yra aerodinamikos etalonas.
Priekinis ratas: „HADRON² Ultimate 625“
Galinis ratas: „HADRON² Ultimate 800“
Dėl ekonomiškesnių „DT Swiss“ stipinų ir stebulių „HADRON² Classic“ yra aukščiausios kokybės ratai.
„Tubeless ready“ padangos „Michelin Power Cup“, 700 x 25
Rekomenduojamas slėgis: 5–8 barai
Įspėjimas ir reguliavimas
Pastaba.Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.
Jei diskas liečia trinkeles, štai kaip sulygiuoti ratą ir suportą:
- atlaisvinkite rato ašį;
- stipriai stabdykite ir tuo pačiu metu priveržkite ašį;
- jei diskas vis dar liečia stabdžius, pakartokite tai ir atlaisvinkite suportą;
- jei negalite išspręsti problemos, apsilankykite vienoje iš mūsų dirbtuvių.
„Pritrynimo“ procedūra
„Pritrinkite“ stabdžius važiuodami lygiu, sausu keliu, kuriame nėra kliūčių.Pakaitomis naudokite priekinius ir galinius stabdžius ir atlikite šiuos veiksmus:
1. Važiuokite 15 km/val. greičiu ir palaipsniui stabdydami sulėtinkite iki 5 km/val., 10 kartų iš eilės.
2. Važiuokite 20 km/val. ir palaipsniui sulėtinkite iki 5 km/val., 10 kartų iš eilės.
3. Važiuokite 25 km/val. ir palaipsniui sulėtinkite iki 5 km/val., 10 kartų iš eilės.
Po kiekvieno etapo atleiskite ir pavažiuokite keliasdešimt metrų.
Priežiūros patarimai
Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.
Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.
Kurį dydį rinktis?
Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Idealiu atveju atlikite laikysenos tyrimą, kad galėtumėte kuo geriau išnaudoti dviračio našumą.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.
Pedalai
Pedalai nepridedami