Elektrinis hibridinis dviratis žemu rėmu „E-ACTV 500“, žalias
Negalima siųsti į ()
Kiekis parduotuvėje
Šiuo metu ši prekė jūsų regione nepasiekiama
Pasirinkite dydį
Kiekis parduotuvėje
PRIVALUMAI
Anatominis dizainas
Vairo iškyša reguliuojama nuo –10° iki +60°.
Suderinamumas
Galima montuoti galines bagažines, vaiko kėdutes ir priekabas.
Galia
„Yamaha“ viduryje sumontuotas variklis. Maks. sukimo momentas 55 Nm.
Atsparumas dūriams
Tvirta padanga su gumos, nailono apsauga. Apsaugos nuo pradūrimo balas: 5 iš 5.
Galima susieti su kitais įrenginiais
Atsisiųskite nemokamą programą „Decathlon Ride“ ir gaukite išplėstinius duomenis
TECHNINĖ INFORMACIJA
Ką reiškia pavadinimas „e-actv 500“?
Akronimas ACTV reiškia ACTIVE („aktyvus“). Šį dviratį sukūrėme visiems, norintiems pradėti taikyti aktyvesnį gyvenimo būdą ir atkurti ryšį su gamta. Raidė „e“ reiškia, kad tai elektrinis dviratis.
„Yamaha PW-C2“ variklio charakteristikos
Variklis: „Yamaha PW-C2“.
Maksimali apšvieta: 250 W
Didžiausia galia (esant šiluminei pusiausvyrai) ribojama pagal el. dviračių standartus. Visų dviračių didžiausia galia yra vienoda.
Maks. sukimo momentas: 55 Nm
Sukimo momentas – geresnis būdas palyginti el. dviračių variklius. Variklio sukimo momentas atitinka jėgą, kuria variklis gali spausti švaistiklius.
Pagal ES reikalavimus, elektros variklis išsijungia pasiekus 25 km/val. greitį.
Viduryje sumontuotas variklis – geresnis dviračio valdymas
Viduryje sumontuotas variklis geriau paskirsto dviračio svorį, palyginti su stebulės varikliu. Variklis ir akumuliatorius sumontuoti žemai ir tarp ratų. Rezultatas: dviratį lengva valdyti, kaip ir tradicinį hibridinį dviratį.
Viduryje sumontuotas variklis užtikrina dinaminę, tolygią pagalbą
Naudojant viduryje sumontuotą variklį pagalbos galia tiesiogiai reguliuojama pagal jūsų mynimo pastangas:
- Kai įkalnė, kuria važiuojate, padidėja, variklis nustato, kad stipriau spaudžiate pedalus, ir akimirksniu padeda jums labiau.
- Kai greitį sulėtinate, variklis aptinka, kad lėtėjate, ir akimirksniu sumažina pagalbą.
Rezultatas: pagalba, kurią lengva valdyti.
Pagalbą valdo sukimo momento jutiklis.
Viduryje sumontuotas variklis padeda sklandžiau važiuoti įkalnėse ir leidžia nuvažiuoti toliau
Kaip ir jums, viduryje sumontuotam varikliui padeda pavaros sumažinimas.
Todėl įkalnėse pagalba yra veiksmingesnė nei naudojant tokios pat galios stebulės variklį.
Viduryje sumontuoto variklio energinis efektyvumas taip pat yra geresnis nei stebulės variklio. Todėl dviračio nuvažiuojamas atstumas yra didesnis nei naudojant stebulės variklį, sujungtą su tokio pat dydžio akumuliatoriumi.
4 pagalbos lygiai jūsų pastangoms valdyti
5 pagalbos režimai:
0 režimas: pagalba išjungta
1 režimas (ekonominis): padidina galią 70 %: jei minate pedalus 100 W galia, variklis prideda 70 W.
2 režimas (kelioninis): padidina galią 150 %: jei minate pedalus 100 W galia, variklis prideda 150 W.
3 režimas (sportinis): padidina galią 220 %: jei minate pedalus 100 W galia, variklis prideda 220 W.
4 režimas (didelės galios): padidina galią 280 %: jei minate pedalus 100 W galia, variklis prideda 280 W.
Ėjimo režimas: padeda vestis dviratį.
Akumuliatoriaus veikimo trukmė: Svarbi informacija
Dviračio ekrane rodomas apytikslis likęs nuvažiuoti atstumas kilometrais. Ši informacija nepakankamai įvertina galimą nuvažiuoti atstumą. Rodomas maksimalus nuvažiuojamas atstumas, važiuojant tik ekonominiu režimu, yra 97 km, o ne 150 km, kaip apskaičiavome savo bandymų metu.
Faktinio nuvažiuojamo atstumo ši problema nekeičia, tačiau tik rodomas per mažas likęs nuvažiuoti atstumas.
Dirbame su „Yamaha“, kad šią problemą išspręstume ir pasiūlytume dviračio programinės įrangos atnaujinimą.
Iki 150 km nuvažiuojamas hibridinio el. dviračio atstumas
Akumuliatoriaus veikimo trukmė priklauso nuo vežamo svorio (naudotojo ir krovinio), sukilimo, vėjo ir lauko temperatūros.
Atlikdami bandymus įvertinome didžiausią įkrautu akumuliatoriumi nuvažiuojamą atstumą palyginti lygioje vietovėje be krovinio (be krepšių ar priekabos).
1 režimas (ekonominis): iki 150 km
2 režimas (kelioninis): iki 100 km
3 režimas (sportinis): iki 65 km
4 režimas (didelės galios): iki 40 km
Integruotas, išimamas akumuliatorius
Ličio jonų 36 V 504 W akumuliatorius.
Užfiksuotas dviračio rėme, kad būtų geriau integruotas ir apsaugotas.
Sparčiojo atrakinimo funkcija su rakteliu (pridedami 3 rakteliai), kad galėtumėte jį įkrauti. Integruota nešimo rankena.
Pagamintas su patikimais ir saugiais „Samsung“ akumuliatoriaus elementais.
Garantuojama 500 įkrovimo ciklų nesumažėjant akumuliatoriaus tarnavimo laikui.
Svoris: 3,1 kg
Galima montuoti 360 Wh papildomą akumuliatorių (parduodamas atskirai). Prekės kodas 8655251
Akumuliatoriaus krovimas
Galima įkrauti dviratyje arba išėmus iš dviračio.
Visiškai įkraunamas per 7 valandas naudojant pridedamą 2 A įkroviklį.
Suderinamas su „Rockrider“ 4 A įkrovikliu, kad būtų galima greičiau įkrauti (kodas 8753941).
Ar galite važiuoti su išsikrovusiu akumuliatoriumi?
Taip.Jei akumuliatorius išsikrauna arba nėra pritvirtintas prie dviračio, dėl dviračio ir variklio svorio bus daug sunkiau važiuoti nei tradiciniu hibridiniu dviračiu. Tačiau nutikus gedimui juo vis tiek galėsite važiuoti.
Elektriniai ir elektroniniai komponentai, atsparūs dulkėms ir lietui.
Visi elektriniai komponentai (valdiklis, variklis, akumuliatorius ir kt.) yra atsparūs dulkėms ir lietui (IPX-5).
Tai reiškia, kad galite palikti dviratį lauke lyjant lietui be akumuliatoriaus. Bet koks vanduo, kuris gali patekti į skylę, kurioje paprastai būtų akumuliatorius, nubėgs nuo dviračio ir nesugadins komponentų.
Nenaudokite slėginio ploviklio.
Integruoti žibintai
Norėdami įjungti žibintą, 3 sekundes palaikykite nuspaudę apatinę rodyklę dviračio ekrano šone.
Žibintus maitina dviračio akumuliatorius.
Priekinis LED žibintas „AXA NXT60“. Galia: 60 liuksų.
LED galinis žibintas, pritvirtintas prie galinio purvasaugio.
Išjungus dviratį, galinis žibintas išlieka aktyvus (mažesnio galingumo) 4 minutes.
Spalvotas valdymo ekranas
Spalvotas valdymo ekranas kairėje vairo pusėje.
Rodoma informacija:
- dabartinis greitis,
- variklio galia ir dviratininko galia,
- akumuliatoriaus procentinė dalis,
- numatomas likęs nuvažiuojamas atstumas (km),
- nuvažiuotas atstumas šioje kelionėje (iš naujo nustatomas rankiniu būdu),
- bendras dviračio nuvažiuotas atstumas
Šalia kairės dviračio rankenos esančiu jungikliu pasirinkite pagalbos režimą.
USB prievadas (USB-A) telefonui įkrauti (1,5 A).
Jungiamumas
Dviratis „Trekking e-actv 500“ suderinamas su nemokama programa „Decathlon Ride“.
Važiuokite telefoną prijungę prie dviračio per „Bluetooth“, o po važiavimo galėsite matyti šiuos duomenis:
- savo maršrutą ir visus su važiavimu susijusius duomenis
- statistinius duomenis apie pagalbos režimų naudojimą
- elektros komponentų atnaujinimus
Programa tinka šioms operacinėms sistemoms:
- „Apple“ įrenginiais: „iOS 8“ ir naujesnės versijos
- „Android“ telefonai: „Android 7“ ir naujesnės versijos.
Pasirinkite norimą versiją: žemu ar aukštu rėmu
Sukūrėme dvi „e-actv 500“ versijas:
- Žemas rėmas: ant žemo rėmo versijos lengva užlipti. Koją pakelti tereikia 43 cm. Tai ypač naudinga naudojant vaiko kėdutę.
- Aukštas rėmas: Aukšto rėmo versija yra standesnė ir užtikrina tikslesnį vairavimą, ypač nelygioje vietovėje ir vežant sunkų krovinį.
Aukšto rėmo versiją bus galima įsigyti nuo 2024 m. vasaros.
Dviračio „e-actv 500“ dydžiai
Žemo rėmo versijos dydžiai: S dydis: 1,50–1,65 m.
M: nuo 1,66 m iki 1,77 m;
L dydis: 1,78–1,90 m.
Aukšto rėmo versijos dydžiai: M: nuo 1,66 m iki 1,77 m;
L dydis: 1,78–1,90 m.
XL dydis: 1,90–2,01 m.
Jei abejojate, kurį dydį rinktis:
rinkitės mažesnį dydį, jei norite tiesesnės sėdėjimo padėties;
rinkitės didesnį dydį, jei norite sėdėti labiau išsitiesę.
Reguliuojama vairo padėtis
Galite reguliuoti vairo padėtį koreguodami vairo iškyšos kampą šešiakampiu raktu.
Jei norite, kad nugara būtų tiesesnė, vairo iškyšą pakelkite. Jei norite sportiškesnės padėties – nuleiskite.
Vidurinė dalis: - ilgis: 90 mm, skersmuo: 31,8 mm
- Vairo iškyšos kampo reguliavimas: nuo –10° (nukreipta žemyn) iki +60° (pakelta)
Vairo kolonėlė: 1 ⅛ col.
Ergonomiškos rankenos, pagamintos iš dervos ir kamštienos kompozito.
Priekinė pakaba
Amortizuojanti šakė „Suntour SF15 NEX-E25“.
- Amortizavimas: spyruoklinis
- Šakės vamzdis: 1⅛ col., aliumininis
- 63 mm eiga
- aliumininė mentė
Pradūrimui atsparios padangos
Bekelės padangos „Rockrider Protect+“, suteikiančios puikų atsparumą pradūrimui (maksimalus lygis – 5 iš 5).
Matmenys 700 x 47 mm (ETRTO 47-622)
Apsaugos nuo pradūrimo lygis: 5/5
Apsaugos tipas: 3 mm didelio tankio gumos ir poliamido juosta su dviguba apsauga
Šviesą atspindinčios juostelės: taip
Karkasas: 60 TPI
Svoris: 1010 g
Bekamerė sistema: ne
„Microshift Acolyte“ pavarų perjungiklis
Pasirinkome naudoti „Acolyte“ pavarų perjungiklį dėl jo patvarumo.
8 pavaros: sumažinus važiuoklę iki 8 pavarų, žvaigždės yra didesnės, taigi tvirtesnės.
Perjungimas vienu spustelėjimu: išvengiama per greito pavarų perjungimo, kai grandinė patiria įtampą, galinčią ją pažeisti.
12–42 dantų kasetė: pasirinkome kasetę su 12, o ne 11 dantų mažiausia žvaigžde. Dėl to kasetė tarnauja ilgiau.
Išsamiau apie važiuoklę
Išsamiai:
8 pavarų kasetė „Microshift H083“, 12–42 dantų.
- Viena priekinė žvaigždė: 38 dantų dantratis „Miranda„ su apsauga nuo grandinės nukritimo („3D chain flow“)
- 170 mm švaistikliai
- Grandinė KMC E8 su sujungimo nareliu
- Galinis pavarų perjungiklis: „Microshift Acolyte“
- „Microshift Acolyte“ pavarų perjungimo rankenėlė
Ratai
Ratlankiai
Sutvirtinti (dvisieniai) asimetriniai ratlankiai
Vidinis plotis: 25c
Netinka bekamerei sistemai
Stipinai:
32 priekyje, 32 gale
Apdoroti antikorozine danga (cinkuoti)
Stebulės: Užsandarinti kasetiniai guoliai.
Ašys: greitveržlė
Balnelis
Balnelis „Rockrider Trekking“ ilgiems važiavimams.
Atlikome morfologinius tyrimus, kuriais siekėme išsiaiškinti, kur yra skirtingų tipų kūnų spaudimo taškai. Suprojektavome balnelio dydį ir parinkome putplastį taip, kad šie spaudimo taškai būtų kuo geriau paskirstyti. Vėliau balnelis buvo išbandytas realiomis sąlygomis ir atnaujintas atsižvelgiant į mūsų bandytojų atsiliepimus.
Aliumininis rėmas
Aliumininis rėmas.
Pagrindinis vamzdis pagamintas naudojant gravitacinį liejimą. Ši technologija leidžia kurti sudėtingų formų vamzdžius, kurių storis gali būti įvairus. Taip galime sutvirtinti vamzdį ten, kur reikia, kad jis išliktų standus ir patvarus.
Didžiausias su purvasaugiu suderinamas padangos dydis: 700 x 47 mm
Diskiniai stabdžiai
Hidrauliniai diskiniai stabdžiai „Tektro T280“ (160 mm priekinio ir galinio disko skersmuo).
Hidrauliniai stabdžiai yra tikslesni nei trosiniai stabdžiai, todėl stabdymo lygį lengviau kontroliuoti.
Aliumininiai platforminiai pedalai
Pasirinkome plačios platformos pedalus, kad jums būtų patogiau ir jaustumėte stabilumą. Aliumininiai pedalai.
Papildoma bagažinė
Dviratis turi universalius tvirtinimo taškus. Jis suderinamas su dauguma rinkoje esančių bagažinių. Sukūrėme bagažinę, specialiai pritaikytą dviračiui „e-actv 500“ (kodas 8828232). Ją lengva pritvirtinti prie rėmo 4 varžtais ir nereikia daugiau reguliuoti.
Kojelė
Kojelė pritaisyta prie grandinės vamzdžio. Tai reiškia, kad galite stumti dviratį, ir pedalai neatsimuš į kojelę.
Didžiausia kojelės apkrova: 35 kg.
Purvasaugis
Užtikrinama, kad tarp padangos ir purvasaugio visada būtų 6 mm tarpas. Jie leidžia važiuoti duobėtais keliais taip, kad purvas neužsikištų tarp padangos ir purvasaugio.
Tinkami priedai
Galima montuoti: • Gertuvės laikiklį: 1 tvirtinimo taškas rėme. Jei reikia antros gertuvės, rekomenduojame naudoti medžiaginį gertuvės laikiklį ant vairo.
• Galinę bagažinę: tinka dauguma rinkoje esančių bagažinių. Rekomenduojame mūsų specialiai pritaikytą bagažinę (kodas 8828232)
• Rėmo užraktą (kodas 8735625)
• Ant bagažinės tvirtinamą vaikišką kėdutę
• Ant rėmo tvirtinamą vaikiška kėdutę
Nesuderinama su viduryje montuojamomis kojelėmis.
Dviračio svoris
24,5 kg M dydžio (su akumuliatoriumi)
21,4 kg M dydžio (be akumuliatoriaus)
Didžiausia apkrova
„e-actv 500“ patvirtintas bendrai maksimaliai 120 kg apkrovai:
ją sudaro dviratis, dviratininkas ir papildomas krovinys (krepšiai, vaikas ir t. t.).
Tipo patvirtinimas
Tipo patvirtinimo sertifikatą rasite „Decathlon“ palaikymo svetainėje.
sudėtis
sudėtis
Dviračio rėmas: 100.0% Aliuminis
Patarimai dėl laikymo ir priežiūros
NESKALBTI.
NENAUDOTI BALIKLIO.
NEDžIOVINTI BūGNINėJE DžIOVYKLėJE.
NELYGINTI.
NEVALYTI SAUSUOJU BūDU.
Naudojimo apribojimai
Netinka važinėti kalnų dviračių ir BMX stiliais.
TESTAI IR GARANTIJA
Ištestuotas produktas
Prieš patekdami į mūsų parduotuves, mūsų dviračius laboratorijoje ir praktiškai išbando daugybė kelionių dviračiais entuziastų. Kad dviračiai būtų patvirtinti, jie turi nuvažiuoti kelis tūkstančius kilometrų.
Garantija dėl dalių
Viso naudojimo laiko garantija: rėmui, vairo kolonėlei ir vairui. Dalims: 2 m.