RCR asortimentas
RCR yra tikras malonumas dviratininkams, kurie nori visapusiško dviračio be jokių kompromisų. Kuriant šį dviratį mūsų prioritetas buvo efektyvumas. Kiekvieno vamzdžio skerspjūviai apskaičiuoti taip, kad būtų kuo efektyvesni vėjui pučiant pagrindiniais kampais (–15° / +15°).
Šis dviratis priklauso „lengvų aerodinaminių“ dviračių kategorijai – suteikiamas puikus svorio, standumo ir aerodinamikos balansas, todėl yra išskirtinis dviratis.
Jei norite dviračio, skirto laimėti varžybas, rinkitės RCR!
Kuo skiriasi RCR ir RCR PRO?
Anglies pluošto rėmas yra jo geometrija, formos ir išdėstymas. Išdėstymas – tai anglies pluošto sujungimo būdas. Ne visi pluoštai turi vienodas savybes.
„RCR“ rėme naudojami tik didelio modulio pluoštai. Dviratyje RCR PRO naudojami išskirtiniai pluoštai, kurie rėmą padaro standesnį srityse, kuriose jam tenka didžiausios apkrovos, ir leidžia sumažinti svorį.
„RCR PRO“ yra paruoštas varžytis aukščiausiu lygiu.
Išsamiau apie rėmą
M dydžio RCR rėmas sveria 830 g (dažytas).
M dydžio RCR PRO rėmas sveria 790 g (dažytas).
M dydžio RCR šakė sveria 380 g (dažyta).
Rėme telpa iki 33 mm pločio padangos.
Priklausomai nuo spalvos, svoris gali skirtis (+/– 50 g).
Pastaba. Anglies pluošto rėmai negali būti tvirtinami ant viršutinio vamzdžio, sėdynės vamzdžio ir apatinio vamzdžio naudojant spaustukus (dirbtuvių stovas, dviračio laikiklis). Anglies pluoštas yra labai tvirta medžiaga, tačiau ji neatlaiko suspaudimo.
Rinkitės iš kelių apdailų
Priklausomai nuo grupės ir ratų konfigūracijos, siūlome skirtingą apdailą, kad galėtumėte išsirinkti norimą stilių ir važiuoti savo sukurtu modeliu.
RCR ir „Pro“ rėmai gaminami su neapdoroto anglies pluošto apdaila ir matiniu laku. Tai reiškia, kad anglies pluoštas yra matomas, nes nėra padengtas dažais. Kiekviena rėmo dalis unikali, nes „450“ dalys yra laminuojamos rankomis formose, o tai, be techninio aspekto, leidžia sutaupyti iki 100 g.
Vairo sistema
Integravome vairo kolonėlės dalis taip, kad RCR vairas būtų sukamas sklandžiai, tačiau jį būtų lengva aptarnauti.
„Deda x Van Rysel Superbox EVO“: vairo iškyša lengva, bet pakankamai tvirta.
XS: 80 mm;
S: 90 mm;
M: 100 mm;
L: 110 mm;
XL: 120 mm.
Vairas „Deda Superzero RS“ (anglies pluošto).
„Deda“ matavimai atliekami nuo galų (pavyzdys: 400 mm vairas, matuojamas tarp ašių – 420 mm vairas iš „Deda“)
Plotis tarp ašių:
XS / S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: (440 mm).
„Sram Force“ grupė ir „Quarq“ galios matuoklis
Dviratis RCR turi visą „SRAM Force eTap AXS“ grupę ir „Quarq“ galios matuoklį. Galios matuoklis yra nepakeičiamas įrankis dviratininkams, kurie nori geriau planuoti savo treniruotes ir tobulėti.
Bendras važiuoklės svoris: 2920 g su galios matuokliu.
Elektroninė grupė turi du atskirus akumuliatorius (po vieną kiekvienam pavarų perjungikliui). Galite naudoti SRAM programėlę norėdami nustatyti dvirati ir peržiūrėti važiavimų duomenis.
„SRAM Force“ važiuoklė
Pavarų perjungimo rankenėlė: „Rival Etap AXS D2“
Priekinis pavarų perjungiklis: „Force ETAP AXS D2“
Galinis pavarų perjungiklis: „Force ETAP AXS D2“ (maks. 36 dantys)
Kasetė: „Force XG 1270 D1“, 10–33
Priekinių žvaigždžių blokas: „Force D2 DUB PM“, 48–35 dantys
Švaistiklių ilgis pagal rėmo dydį
XS: 165;
S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L/XL: 175 mm.
„SRAM Force“ grandinė.
„SRAM“ dalis lengva pakeisti; „Force“ ir „Rival“ grupių dalys yra suderinamos viena su kitomis.
Važiuoklės priežiūra
Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.
Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.
Važiuoklės dalių tarnavimo laikas
Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie gali skirtis, priklausomai nuo to, kaip prižiūrėsite važiuoklę.
Vidutinis gerai prižiūrimos grandinės tarnavimo laikas – 5000 km.
Vidutinis kasetės tarnavimo laikas – 10 000–12 000 km.
Prastai prižiūrima grandinė gali šokinėti ir sugadinti dviračio rėmą.
Diskiniai stabdžiai
„SRAM Force“ diskiniai stabdžiai su priekiniu 160 mm disku ir galiniu 140 mm disku.
„SRAM Force“ stabdžiai yra hidrauliniai, todėl galite stabdyti agresyviau ir stipriau nei trosiniais stabdžiais.
Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.
Hidraulinių stabdžių priežiūra
Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.
Įspėjimas ir reguliavimas
Pastaba.Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.
Jei diskas liečia trinkeles, štai kaip sulygiuoti ratą ir suportą:
- atlaisvinkite stabdžių suportą;
- vienu metu staigiai stabdykite ir priveržkite rato ašį;
- jei problema išlieka, nuvykite į artimiausią parduotuvę.
Ratai ZIPP 404 „Firecrest“
Ratai „404“ iš ZIPP sukurti taip, kad užtikrintų geresnes važiavimo savybes. Visiškai iš anglies pluošto pagaminti „tubeless ready“ ratai be briaunos.
Jų gylis yra 58 mm, kaip ir ankstesnės versijos, tačiau įrengta naujoji ZR1 stebulė, kuri veikia sklandžiau ir sukuria mažesnę trintį, kai važiuojama laisvąja eiga.
23 mm vidinis plotis, leidžiantis montuoti 28 mm pločio padangas.
Slėgis 2–5 barai.
Pora sveria 1470 g
Juoda padanga „Michelin Power Cup“
Padidinkite savo pasitikėjimą naudodami padangas „Michelin Power Cup“, skirtas varžyboms ir treniruotėms. Šias padangas naudoja „Cofidis“ komanda varžyboms. Jas tiesiogiai įkvėpė „MotoGP“ technologijos, todėl jos suteikia greitį ir našumą.
„Michelin Aramid Shield“ technologija ir 3 x 120 TPI karkasas užtikrina lengvumą ir patikimumą Mišinys „Michelin GUM-X“ gerai sukimba su keliu ir išlaiko stabilumą tiek ant sausos, tiek ant šlapios dangos.
700 x 28: slėgis 2–5 barai.
240 g
Padangos su kamera ar be
Rekomenduojame padangas paversti į bekameres, naudojant prie šio dviračio pridedamą bekamerės sistemos ventilį.
Bekamerės padangos yra patogesnės ir efektyvesnės, o susidarius mažam pradūrimui padangos gali užsisandarinti pačios.
Žinoma, remonto komplekte visada turėtumėte turėti kamerą tuo atveju, jei padanga būtų pradurta šiek tiek daugiau.
Padėtis
RCR balnelio stovas – 15 mm
Balnelis „Fizik Argo Vento R5“ arba „Fizik Antares R5“, priklausomai nuo versijos.
Šie lenktyniniai balneliai, sukurti bendradarbiaujant su profesionaliais dviratininkais, turi trumpą nosį, užtikrinančią stabilumą ir mažinančią minkštųjų audinių spaudimą.
Svoris: 225 g (140 mm)
Pedalai
Parduodama be pedalų
Kurį dydį rinktis?
Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.
Svarbi saugos informacija
„Zipp“ ratai yra bebriauniai – jie neturi briaunos padangai ratlankyje išlaikyti.
Padangą į ratlankį spaudžia slėgis.
Turite laikytis didžiausio „Zipp“ rekomenduojamo slėgio – niekada neviršykite 5 barų, antraip galite prarasti padangą