RCX II
Mūsų naujuoju dviračių kroso dviračiu galėsite važinėti žiemą dviračių kroso trasomis. Jis žaismingas ir vikrus bei išsiskiria iš minios savo varžybinėmis savybėmis.
Šiame rėme yra daug patobulinimų, palyginti su ankstesniu RCX, ypač geresnis purvo išmetimas ten, kur balnelio stovas jungiasi su galine šake.
Pagrindinis trikampis pakeltas, o šakės vamzdžio forma pritaikyta taip, kad nešant dviratį būtų lengviau po juo pakišti petį.
Rėmas ir šakė
100 % anglies pluošto rėmas ir šakė.
UCI patvirtintas rėmas.
Trosų pervedimas per apatinį rėmo vamzdį.
Rėmo svoris: 940 g (M)
Šakės svoris: 440 g
Važiuoklė
Naujoji 12 pavarų „SRAM Force „AXS“ grupė. Ši elektroninė važiuoklė yra labai tiksli ir itin greita. Perjungti pavaras – itin lengva, net ir važiuojant stačia įkalne! Sistema veikia su išimamu išoriniu akumuliatoriumi, esančiu galiniame pavarų perjungiklyje. Norint optimizuoti „SRAM Force“ grupės naudojimą, rekomenduojame atsisiųsti programėlę SRAM CONNECT.
Pavarų perjungimo rankenėlė: „SRAM Force“
Galinis pavarų perjungiklis: „SRAM Force AXS“
Grandinė: SRAM
Važiuoklės priežiūra
Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.
Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.
Priekinis žvaigždžių blokas / kasetė
Priekinė žvaigždė: „SRAM Force“, 40 dantų
12 pavarų kasetė: „SRAM Force“, 10–33
Švaistiklių ilgis priklauso nuo dviračio dydžio:
XS: 165 mm;
S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L/XL: 175 mm.
Ratai „Reynolds AR41“
Bekameriai ratai „Reynolds AR41“ turi 40 mm profilį, taigi jų forma ir dydis skirti greičiui..
Ratlankio profilis buvo specialiai sukurtas taip, kad sumažintų pasipriešinimą vėjui ir padidintų dinamiškumą.
21 mm vidinis plotis ypač tinka plačioms padangoms; bendras 30 mm plotis užtikrina didelį standumą.
Stebulė „Reynolds TR3“ su vos 10° sukabinimu užtikrina puikią reakciją.
Rėme telpa 40 mm padangos
Padangos
33 mm padangos „Vittoria Terreno MIX CX“. Šios universalios padangos turi 120 TPI nailoninį karkasą.
„Tubeless ready“: taip
Primygtinai rekomenduojame naudoti bekamerę sistemą su sandarinimo priemone – taip važiuosite komfortiškiau ir sumažinsite pradūrimo tikimybę.
Padangos sumontuotos be sandariklio, todėl, prieš naudodami pridedamą buteliuką, atlikite toliau nurodytą procedūrą, kad užbaigtumėte paruošimą (60 ml kiekvienai padangai): https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE
Stabdžiai
„SRAM Force“ stabdžiai yra hidrauliniai, todėl galite stabdyti agresyviau ir stipriau nei trosiniais stabdžiais.
160 mm priekinis ir galinis diskai.
Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.
Hidraulinių stabdžių priežiūra
Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.
Įspėjimas ir reguliavimas
Pastaba.Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.
Jei diskas trinasi, vadovaudamiesi šiomis instrukcijomis sulygiuokite ratą ir suportą:
- atlaisvinkite rato ašį;
- stipriai stabdykite ir tuo pačiu metu priveržkite ašį;
- jei diskas vis dar liečia stabdžius, pakartokite tai ir atlaisvinkite suportą;
- jei negalite išspręsti problemos, apsilankykite vienoje iš mūsų dirbtuvių.
Vairas / iškyša / vairo kolonėlė
Vairas: „DEDA ZERO 2“
XS ir S dydžio 400 mm;
M, L ir XL dydžio 420 mm.
Vairo iškyša: „DEDA ZERO 2“
XS: 70;
S: 80;
M: 90;
L: 100;
XL: 110
Balnelis / balnelio stovas
Balnelis: „Fizik Antares“
Balnelio stovas: aliumininis „Van Rysel“ 27,2
XS: 250 mm;
S, M, L: 350 mm;
XL: 400 mm
Pedalai
Pedalai nepridedami
Svoris
8,05 kg (M dydžio), be pedalų
Dviračio priežiūra
Atminkite, kad dviračių kroso ir žvyro dviračiams reikia ypatingos priežiūros. Jie dažnai naudojami labai sudėtingomis sąlygomis, kurios yra reiklesnės medžiagoms. Norint išlaikyti dviratį geros būklės, svarbu reguliariai jį prižiūrėti. Važiuoklės dalis reikia keisti dažniau nei plento dviratyje. Turėtumėte dažnai priveržti ašis, balnelio stovo spaustuką, vairo iškyšą ir t. t.
Ar šiuo dviračiu galima važiuoti žvyru?
Žvyras – tai bendras pavadinimas, apimantis daugybę įvairių situacijų.
Šis dviratis visų pirma yra krosinis dviratis. Ašys nėra sutvirtintos, todėl šis dviratis neskirtas vežti sunkius krovinius.
Rėme nėra angų bagažinei ar purvasaugiams tvirtinti.
Vis dėlto galite jį naudoti ir ne kroso varžybose, jei turite tinkamas padangas, nors ratai nėra skirti akmenuotiems nusileidimams žemyn.
Važiuoklės dalių tarnavimo laikas
Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie gali skirtis, priklausomai nuo to, kaip prižiūrėsite važiuoklę.
Vidutinė gerai prižiūrimos dviračių kroso dviračio grandinės eksploatavimo trukmė yra 4000 km.
Vidutinė dviračių kroso dviračio kasetės eksploatavimo trukmė yra 6000–10 000 km
Kurį dydį rinktis?
Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.