RCR asortimentas
RCR yra tikras malonumas dviratininkams, kurie nori visapusiško dviračio be jokių kompromisų. Kuriant šį dviratį mūsų prioritetas buvo efektyvumas. Kiekvieno vamzdžio skerspjūviai apskaičiuoti taip, kad būtų kuo efektyvesni vėjui pučiant pagrindiniais kampais (–15° / +15°).
Šis dviratis priklauso lengvų aerodinaminių dviračių kategorijai: puikus svorio, standumo ir aerodinamikos balansas, todėl dviratis išskirtinis.
Jei norite dviračio, kuris skirtas laimėti varžybas, rinkitės RCR
Kuo skiriasi RCR ir RCR PRO?
Anglies pluošto rėmas yra jo geometrija, formos ir išdėstymas. Išdėstymas – tai anglies pluošto sujungimo būdas. Ne visi pluoštai turi vienodas savybes.
„RCR“ rėme naudojami tik didelio modulio pluoštai. Dviratyje RCR PRO naudojami išskirtiniai pluoštai, kurie rėmą padaro standesnį srityse, kuriose jam tenka didžiausios apkrovos, ir leidžia sumažinti svorį.
„RCR PRO“ yra paruoštas varžytis aukščiausiu lygiu.
Išsamiau apie rėmą
M dydžio „RCR Pro“ rėmas sveria 790 g (dažytas).
M dydžio RCR šakė – 380 g (dažyta).
Rėme telpa iki 32 mm pločio padangos.
Priklausomai nuo spalvos, svoris gali skirtis (+/– 50 g).
Pastaba. Anglies pluošto rėmai negali būti tvirtinami ant viršutinio vamzdžio, sėdynės vamzdžio ir apatinio vamzdžio naudojant spaustukus (dirbtuvių stovas, dviračio laikiklis). Anglies pluoštas yra labai tvirta medžiaga, tačiau ji neatlaiko suspaudimo.
Rinkitės iš kelių apdailų
Priklausomai nuo grupės ir ratų konfigūracijos, siūlome skirtingą apdailą, kad galėtumėte išsirinkti norimą stilių ir važiuoti savo sukurtu modeliu.
RCR ir „Pro“ rėmai gaminami su neapdoroto anglies pluošto apdaila ir matiniu laku. Tai reiškia, kad anglies pluoštas yra matomas, nes nėra padengtas dažais. Kiekviena rėmo dalis unikali, nes „450“ dalys yra laminuojamos rankomis formose, o tai, be techninio aspekto, leidžia sutaupyti iki 100 g.
Vairo sistema
Integravome vairo kolonėlės dalis taip, kad RCR vairas būtų sukamas sklandžiai, tačiau jį būtų lengva aptarnauti.
„Deda x Van Rysel Superbox EVO“: vairo iškyša lengva, bet pakankamai tvirta.
XS: 80 mm;
S: 90 mm;
M: 100 mm;
L: 110 mm;
XL: 120 mm.
Vairas „Deda Superzero RS“ (anglies pluošto).
„Deda“ matavimai atliekami nuo galų (pavyzdys: 400 mm vairas, matuojamas tarp ašių – 420 mm vairas iš „Deda“)
Plotis tarp ašių:
XS / S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: (440 mm).
„„Shimano Ultegra“DI2“ grupė ir „Inpeak“ galios matuoklis
RCR turi visą „Shimano Ultegra DI2“ 12 pavarų grupę. Galios matuoklis yra nepakeičiamas įrankis dviratininkams, kurie nori geriau planuoti savo treniruotes ir tobulėti.
Parinkome „Inpeak“ daviklius dėl jų patikimumo ir didelio tikslumo.
Šiuo atveju – vienpusį „Inpeak Powercrank-E“ (kairiajame švaistiklyje)
https://www.inpeak.pl/fr/sklep/capteur-de-puissance-powercrank-e-single-custom/
Bendras važiuoklės svoris: 2717 g
„Shimano Ultegra“ 12 pavarų važiuoklė
Pavarų perjungimo rankenėlė: „Shimano Ultegra R8170“
Priekinis pavarų perjungiklis: „Shimano Ultegra R 8150“
Galinis pavarų perjungiklis: „Shimano Ultegra R 8150“ (maks. 34 dantys)
Kasetė: „Shimano Ultegra R8100“, 11–34
Miniklio velenas: „Shimano Ultegra R8100“, 52–36
Švaistiklių ilgis priklauso nuo dviračio dydžio
XS/S: 170 mm;
M: 172.5 mm;
L: 175 mm
„Shimano“ 12 pavarų grandinė
Važiuoklės priežiūra
Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.
Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.
Važiuoklės dalių tarnavimo laikas
Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie gali skirtis, priklausomai nuo to, kaip prižiūrėsite važiuoklę.
Vidutinis gerai prižiūrimos grandinės tarnavimo laikas – 5000 km.
Vidutinis kasetės tarnavimo laikas – 10 000–12 000 km.
Prastai prižiūrima grandinė gali šokinėti ir sugadinti dviračio rėmą.
Diskiniai stabdžiai
Diskiniai stabdžiai „Shimano Ultegra RTCL 800“ su 160 mm diskais priekyje ir 140 mm gale.
„Ultegra“ diskiniai stabdžiai yra hidrauliniai. Jie užtikrina nuoseklesnį, galingesnį stabdymą.
Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.
Hidraulinių stabdžių priežiūra
Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.
Įspėjimas ir reguliavimas
Pastaba. Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.
Jei diskas liečia trinkeles, štai kaip sulygiuoti suportą:
- vienu metu staigiai stabdykite ir priveržkite rato ašį;
- jei problema išlieka, nuvykite į artimiausią parduotuvę.
Ratai „Swiss Side Hadron² 500 Classic“
Remdamasi savo F1 patirtimi, „Swiss Side“ sujungia Šveicarijos inžinerijos meistriškumą su geriausiais komponentais, kad pasiūlytų greičiausius ratus rinkoje. Jie garantuoja minimalų oro pasipriešinimą ir neprilygstamą stabilumą pučiant vėjui.
„Swiss Side Hadron² 500 Classic Hyperglide“
Geriausi nerūdijančiojo plieno guoliai
Stebulės „Swiss Side 370“
Gylis: 50 mm;
vidinis plotis: 20 mm
Svoris: 1640 g
Padanga „Continental GP 5000 S TLR“
Su bekamerėmis padangomis „Continental GP5000 S“ važiuosite greičiau, patogiau ir būsite dar labiau apsaugoti nuo pradūrimo.
700 x 28C: 4–6,5 baro slėgis.
280 g
Padangos su kamera ar be
Rekomenduojame padangas paversti į bekameres, naudojant prie šio dviračio pridedamą bekamerės sistemos ventilį.
Bekamerės padangos yra patogesnės ir efektyvesnės, o susidarius mažam pradūrimui padangos gali užsisandarinti pačios.
Žinoma, remonto komplekte visada turėtumėte turėti kamerą tuo atveju, jei padanga būtų pradurta šiek tiek daugiau.
Padėtis
Anglies pluošto balnelio stovas RCR
Matmenys pagal dviračio dydį: XXS: 271;
XS: 316;
S: 331;
M: 356;
L / XL: 406
Balnelis „Fizik Argo Vento R5“ arba „Fizik Antares R5“, priklausomai nuo versijos.
Šie lenktyniniai balneliai, sukurti bendradarbiaujant su profesionaliais dviratininkais, turi trumpą nosį, užtikrinančią stabilumą ir mažinančią minkštųjų audinių spaudimą.
Svoris: 225 g (140 mm)
Pedalai
Parduodama be pedalų
Kurį dydį rinktis?
Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.