„RCR“ asortimentas
RCR yra tikras malonumas dviratininkams, kurie nori visapusiško dviračio be jokių kompromisų. Kuriant šį dviratį mūsų prioritetas buvo efektyvumas. Kiekvieno vamzdžio skerspjūviai apskaičiuoti taip, kad būtų kuo efektyvesni vėjui pučiant pagrindiniais kampais (–15° / +15°).
Šis dviratis priklauso „lengvų aerodinaminių“ dviračių kategorijai – suteikiamas puikus svorio, standumo ir aerodinamikos balansas, todėl yra išskirtinis dviratis.
Jei norite dviračio, skirto laimėti varžybas, rinkitės RCR!
Kuo skiriasi „RCR“ ir „RCR Pro“?
Anglies pluošto rėmas yra jo geometrija, formos ir išdėstymas. Išdėstymas – tai anglies pluošto sujungimo būdas. Ne visi pluoštai turi vienodas savybes.
RCR rėme naudojami didelio modulio pluoštai.
Dviratyje „RCR Pro“ naudojami itin didelio modulio pluoštai, kurie rėmą padaro standesnį srityse, kuriose jam tenka didžiausios apkrovos, ir leidžia sumažinti svorį.
„RCR Pro“ yra paruoštas varžytis aukščiausiu lygiu.
Išsamiau apie rėmą
M dydžio „RCR Pro“ rėmas sveria 800 g (dažytas).
M dydžio RCR šakė 380 g (dažyta).
Rėme telpa iki 33 mm pločio padangos.
Priklausomai nuo spalvos, svoris gali šiek tiek skirtis (+/– 50 g).
Atkreipkite dėmesį. Anglies pluošto rėmai negali būti tvirtinami ant viršutinio vamzdžio, sėdynės vamzdžio ir apatinio vamzdžio naudojant spaustukus (dirbtuvių stovas, dviračio laikiklis). Anglies pluoštas yra labai tvirta medžiaga, tačiau ji neatlaiko suspaudimo.
Vairo sistema
Apgalvotai integravome vairo kolonėlės dalis taip, kad RCR vairas būtų sukamas sklandžiai, tačiau jį būtų lengva aptarnauti.
DEDA ir VAN RYSEL derinys, kuriame suderinama aerodinamika, ergonomika ir standumas:
XXS: 90 x 380;
XS: 90 x 380;
S: 90 x 400;
M: 100 x 400;
L: 110 x 400;
XL: 120 x 400
„SRAM RED “ grupė ir „Quarq“ galios matuoklis
Dviratis RCR turi visą naują „Sram Red eTap AXS“ grupę ir „Quarq“ galios matuoklį. Galios matuoklis yra nepakeičiamas įrankis dviratininkams, kurie nori geriau planuoti savo treniruotes ir tobulėti.
Bendras važiuoklės svoris: 2400 g su galios matuokliu.
Elektroninė grupė turi du atskirus akumuliatorius (po vieną kiekvienam pavarų perjungikliui). Galite naudoti „Sram“ programėlę norėdami nustatyti dviratį ir peržiūrėti važiavimų duomenis.
„Sram RED eTap AXS E1“ važiuoklė
Pavarų perjungimo rankenėlė: „RED AXS HRD E1“
Priekinis pavarų perjungiklis: „RED AXS E1“
Galinis pavarų perjungiklis: „RED AXS E1“, maks. 36 dantys
Kasetė: „Red XG 1290“, 10–33
Priek. žvaigždės: „Red AXS PM, 48–35 dantų
Miniklio velenas: SRAM DUB BB86 CERAMIQ
Priek. žv. blokas: „FC SRAM Red AXS E1 PM“, 48–35 dantų
Švaistiklių dydžiai:
XS: 165 mm;
S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L 175 mm
Grandinė: „SRAM RED E1“
SRAM dalis lengva pakeisti, nes „Red“ ir „Force“ gaminiai suderinami.
Važiuoklės priežiūra
Atkreipkite dėmesį, kad svarbu reguliariai prižiūrėti važiuoklės dalis, ypač jei važiuojate prastomis sąlygomis (šlapiais ar nešvariais keliais). Reguliari priežiūra leis važiuoklės dalims tarnauti ilgiau.
Turėtumėte reguliariai tikrinti grandinę naudodami grandinės nusidėvėjimo matuoklį,
kurį galite įsigyti mūsų svetainėje.
Važiuoklės dalių tarnavimo laikas
Perkant dviratį, svarbu atsižvelgti į jo priežiūros išlaidas, ypač kalbant apie važiuoklę.
Žemiau pateikti dydžiai yra vidurkiai ir pateikiami bendram supratimui, ko tikėtis. Žinoma, jie gali skirtis, priklausomai nuo to, kaip prižiūrėsite važiuoklę.
Vidutinis gerai prižiūrimos grandinės tarnavimo laikas – 5000 km.
Vidutinis kasetės tarnavimo laikas – 10 000–12 000 km.
Prastai prižiūrima grandinė gali šokinėti ir sugadinti dviračio rėmą.
Diskiniai stabdžiai
„SRAM Red D2“ diskiniai stabdžiai su priekiniu 160 mm disku ir galiniu 140 mm disku.
„SRAM Red D2“ stabdžiai yra hidrauliniai, todėl galite stabdyti agresyviau ir stipriau nei trosiniais stabdžiais.
Turėsite „pritrinti“ šiuos stabdžius. Tiesiog tolygiai stabdykite 20 kartų mažu greičiu (20 km/val.), tada pakartokite 30 km/val. greičiu.. „Pritrinkite“ abu stabdžius.
„Pritrynimo“ procedūra sukuria didesnę trintį tarp disko ir trinkelės.
Hidraulinių stabdžių priežiūra
Hidrauliniai stabdžiai veikia uždaroje grandinėje tarp stabdžių rankenėlės ir suporto.
Sandarumą leidžia užtikrinti žarnelė.
Laikui bėgant pastebėsite normalų slėgio sumažėjimą žarnelėse, dėl ko sumažės stabdymo efektyvumas. Kai stabdžių apsauga yra per minkšta arba rankenėlė atsiremia į vairą, turite nuorinti sistemą. Tam reikia tinkamų įrankių ir žinių.
Įspėjimas ir reguliavimas
Pastaba.Niekada nespauskite stabdžių, jei ratas nepritvirtintas, nes stabdžių kaladėlės gali sukibti viena su kita.
Jei diskas liečia trinkeles, štai kaip sulygiuoti ratą ir suportą:
- atlaisvinkite stabdžių suportą;
- vienu metu staigiai stabdykite ir priveržkite rato ašį;
- jei problema išlieka, nuvykite į artimiausią parduotuvę.
Ratai „Zipp 353 NSW“
45 mm gylio banguotos formos „353 NSW“ leidžia greitai važiuoti bet kokioje vietovėje dėl pažangiausio aerodinaminio efektyvumo ir išskirtinio stabilumo šoniniame vėjyje.„353 NSW“ yra iki šiol legviausias bekameris „Zipp“ ratas, todėl tai geriausias ginklas siekiant atsiplėšti nuo grupės.
Svoris: 1308 g
https://www.sram.com/fr/zipp/models/wh-353-ntld-a1
Padanga „Continental GP 5000 S TR“
Plento padanga „Continental Grand Prix 5000 S TR“ yra greitesnė ir lengvesnė, o šoninės sienelės tvirtesnės nei jos pirmtakė „GP 5000“. Važiuokite greičiau, jauskitės patogiau ir mėgaukitės geresne apsauga nuo pradūrimų.
700 x 28: 3–5 baro slėgis.
280 g
Padangos su kamera ar be
Rekomenduojame padangas paversti į bekameres, naudojant prie šio dviračio pridedamą bekamerės sistemos ventilį.
Bekamerės padangos yra patogesnės ir efektyvesnės, o susidarius mažam pradūrimui padangos gali užsisandarinti pačios.
Žinoma, remonto komplekte visada turėtumėte turėti kamerą tuo atveju, jei padanga būtų pradurta šiek tiek daugiau.
Padėtis
Anglies pluošto balnelio stovas RCR
Matmenys pagal dviračio dydį: XS:316;
S: 331;
M: 356;
L / XL: 406
Balnelis „Fizik Argo 00“
Šis lenktyninis balnelis, sukurtas bendradarbiaujant su profesionaliais dviratininkais, turi trumpą nosį, užtikrinančią stabilumą ir mažinančią minkštųjų audinių spaudimą.
Svoris: 144 g (140 mm)
Pedalai
Parduodama be pedalų
Kurį dydį rinktis?
Žr. dviračio rėmo geometrijos lentelę.
Jei jūsų dydis tarpinis, trumpesnis dviratis leis važiuoti sportiškiau. Tačiau jei važiuodami didelius atstumus norite jaustis patogiai, geriausia rinktis didesnį dydį.
Svarbi saugos informacija
„Zipp“ ratai yra bebriauniai – jie neturi briaunos padangai ratlankyje išlaikyti.
Padangą į ratlankį spaudžia slėgis.
Įspėjimas.
Turite laikytis didžiausio „Zipp“ rekomenduojamo slėgio – niekada neviršykite 5 barų, antraip galite prarasti padangą