Padangos nusidėvėjimo tikrinimas
Apžiūrėkite atraminį plento dviračio padangos paviršių – įvertinsite, kiek jis nusidėvėjęs, ir žinosite, kada reikia keisti padangą. Galimi nusidėvėjimo ženklai:
- protektorius pradeda dilti;
- atsirado mažyčių įtrūkimų;
- sumažėjo protektoriaus gylis;
- ima matytis karkasas.
Pastebėjus bet kurį iš šių ženklų, arba jei padanga sudėvėta, ją būtina pakeisti, siekiant užtikrinti saugumą.
Klijuojamos padangos nuėmimas
Kad nuimtumėte padangą, iš pradžių išleiskite iš kameros visą orą.
Tada galite nuklijuoti padangą nuo ratlankio spausdami horizontaliai. Jei padanga priklijuota pernelyg stipriai ir jos nepavyksta nuimti, galite nedideliu plokščiu atsuktuvu sukurti tarpą tarp padangos ir ratlankio, kurį tada galima naudoti kaip kairę ir dešinę lopetėles, kad nuimtumėte padangą jos nepažeisdami.
Ratlankio valymas prieš montuojant klijuojamą padangą
Šluoste užtepkite tirpiklio ant ratlankio, kad pašalintumėte klijus.
Tada nuvalykite švaria šluoste, kad ratlankis visiškai išdžiūtų.
Kai ratlankis bus švarus, galėsite pereiti prie klijavimo etapo
Padangos klijavimas
Šepetėliu užtepkite glotnų ir tolygų klijų sluoksnį.
Palikite džiūti 24 valandas, tada užtepkite antrą sluoksnį.
Pripūskite klijuojamą padangą iki 2 barų, tada šepetėliu užtepkite ploną sluoksnį ant padangos. Palikite džiūti 10 minučių.
Įstatykite ventilį į ratlankį ir palengva nuleiskite padangą ant ratlankio, išlaikydami nedidelį įtempimą. Sumontavę padangą, patikrinkite, ar ji tinkamai sucentruota. Norėdami iš naujo sucentruoti padangą, paspauskite ją ir pasukite ją tarp pirštų.
Kaip tinkamai pripūsti klijuojamą padangą
Kad nuimtumėte padangą, iš pradžių išleiskite iš kameros visą orą.
Tada galite nuklijuoti padangą nuo ratlankio spausdami horizontaliai. Jei padanga priklijuota pernelyg stipriai ir jos nepavyksta nuimti, galite nedideliu plokščiu atsuktuvu sukurti tarpą tarp padangos ir ratlankio, kurį tada galima naudoti kaip kairę ir dešinę lopetėles, kad nuimtumėte padangą jos nepažeisdami.
Profesionalų patarimai
Pūsdami klijuojamą padangą, stenkitės pritaikyti slėgį pagal dangą ir oro sąlygas, su kuriomis susidursite.
Važinėjant per lietų oro slėgis padangoje turėtų būti mažesnis, tuomet ji geriau sukibs su kelio danga. Važiuodami sausu oru, slėgį galite padidinti, kad padidėtų padangų efektyvumas.