Kuo skiriasi variklis „Windee“ plento dviratyje nuo variklio „Windee“ žvyro dviratyje?
Nors abu dviračiai turi tą patį neįtikėtina FAZUA EVATION variklį, variklis užprogramuotas visai kitaip.
Važiuodami žvyru ar kita nelygia danga, variklis tieks daugiau energijos esant mažesniam kadensui. Todėl, važiuojant žvyru, variklis įjungiamas anksčiau ir padidinamas sukimo momentas, o važiuojant plentu variklio darbo kreivė būtų labiau tiesinė.
Žinoma, yra ir daugiau žvyro dviračio privalumų, kad galėtumėte važiuoti bekele
Žvyro ar plento dviratis?
Žvyro dviratis skirtas važiuoti bekele ir tyrinėti takus.
Padangų plotis (40 mm žvyro dviratyje ir 30 mm plento) ir protektoriaus raštas turi didelės įtakos dviračio sugebėjimui važiuoti bekele. Rekomenduojame dviratyje įrengti bekameres padangas.
Važiuoklė taip pat skirsis (42 x 11–42 žvyro dviratyje, palyginti su 44 x 11–34). Plento dviratyje pavaros išdėstytos mažomis pakopomis, o žvyro dviratyje pavaros yra mažesnės.
Platėjantis vairas žvyro dviratyje, leidžiantis geriau vairuoti
Rėmas ir šakė
Rėmas ir šakė pagaminti tik iš anglies pluošto. Anglies pluoštas pasižymi lengvumu ir dinamika, bet taip pat leidžia patogiai važiuoti. Tai pasiekiama naudojant specialų pluošto išdėstymo ir sluoksniavimo būdą.
WINDEE yra surinktas Prancūzijoje
Variklis
FAZUA EVATION variklis. Akumuliatorius ir variklis įrengti dviračio apatiniame vamzdyje.
Žvyro ir plento modeliuose variklis užprogramuotas skirtingai. Yra 3 iš anksto nustatyti variklio režimai. Ekonomiškiausias leidžia važiuoti daugiau nei 120 km raižyta vietove.
Prireikus, 250 Wh ir 50 Nm režimas tiekia energiją važiuojant iki 25 km/val. greičiu.
Svoris ir akumuliatoriaus dangtelis
Svoris yra labai svarbu žmogaus jėga varomuose dviračiuose. Tačiau tai nėra taip svarbu elektriniuose dviračiuose. Svarbiausia – kaip elgiasi dviratis ir kaip ilgai veikia akumuliatorius.
Visiškai iš anglies pluošto pagamintas rėmas dviratį padaro lengvą ir gerai valdomą.
Su variklio ir akumuliatoriaus bloku dviratis sveria 15 kg.
Galima lengvai išimti akumuliatorių bei variklį ir bloką pakeisti aliumininiu dangteliu.
Tai dviratį palengvins 3 kg.
Dangtelis nepridedamas prie dviračio
Važiuoklė
„FSA“ 44 dantų viena priekinė žvaigždė,
„SHIMANO 105“ galinis pavarų perjungiklis ir kasetė,
„SHIMANO 105“ 11–34 kasetė (11-13-15-17-19-21-23-25-27-30-34)
Švaistikliai:
S dydis: 170 mm;
M dydis: 175 mm;
L dydis: 175 mm.
„SHIMANO HG601“ grandinė
Stabdymas
„SHIMANO GRX“ pavarų perjungiklis ir hidraulinė stabdžių sistema.
160 mm priekinis ir galinis diskai (SM-RT70).
Organinės stabdžių trinkelės.
SVARBU. Primygtinai rekomenduojame kasmet nuorinti stabdžius.
Ratai ir padangos
„FULCRUM RACING 7 DB“ ratai (pora sveria 1740 g).
Šie ratai puikiai tinka „ištvermės“ dviračiuose ir ypač rekomenduojami naudojant plačias plento dviračio padangas (platesnes nei 28 mm).
Aliumininis ratas su 22 mm profiliu (žemas profilis)
https://www.fulcrumwheels.com/en/wheels/road-bike-wheels/racing-7-DB
„HUTCHINSON ALL SEASON“ 30 mm „tubeless ready“ padangos
https://www.hutchinsontires.com/en/road/tire/fusion-5-all-season-bike-standard
Vairo sistema
VAN RYSEL aliumininė vairo iškyša.
S dydis: 90 mm;
M dydis: 100 mm;
L dydis: 110 mm.
VAN RYSEL aliumininis rėmas.
S dydis: 400 mm;
M dydis: 420 mm;
L dydis: 420 mm.
Galimybė reguliuoti vairo aukštį naudojant aliuminines tarpines
Balnelis
VAN RYSEL 900 balnelis.
350 mm aliumininis VAN RYSEL balnelio stovas (27,2 mm skersmens)
Sauga
Dviratis komplektuojamas su priekiniu ir galiniu žibintais, atšvaitais ir skambučiu.
Pridedamas dinamometrinis raktas dviračiui surinkti. Visada paisykite rekomenduojamos priveržimo jėgos.
Dviratis komplektuojamas su plokščiais pedalais