Kas yra „tubeless ready“?
„Tubeless ready“ padanga leidžia važiuoti nenaudojant kameros. Specialios briaunos užtikrina atsparumą vandeniui ir gerai laikosi ant ratlankio. Visai kaip „tubeless ready“ ratlankiuose „tubeless ready“ padangos šoninės sienelės nėra nepraleidžiančios vandenį, todėl montuojant reikia pridėti padangų sandarinimo priemonės. Sandarinimo priemonė turi dvigubą poveikį: ji užtikrina, kad į vidų nepatektų vanduo, ir padeda apsaugoti nuo pradūrimo.
Siekiant apsisaugoti nuo pradūrimo, rekomenduojama naudoti be kameros!
Jei šią padangą montuojate ant „tubeless ready“ rato, labai rekomenduojame montuoti be kameros, nes „tubeless ready“ padangos skirtos naudoti su padangų sandarinimo priemone. Tai reiškia, kad padanga turės dvigubą apsaugą: „Reinforced+“ danga užblokuoja skylutes, o apsauginis skystis užpildo mažas angas.
Taigi padanga yra lengvesnė ir patogesnė!
Įranga, reikalinga „tubeless ready“ montavimui.
- Bekamerės sistemos ventilis,
- bekamerės sistemos ratlankio juosta,
- padangų sandarinimo priemonė,
- „tubeless ready“ ratlankis,
- kojinė pompa arba kompresorius.
Kaip montuoti „tubeless ready“ tipo padangą
Šiame vaizdo įraše nuosekliai aiškinama, kaip sumontuoti „tubeless ready“ padangą:
anglų kalba: https://www.youtube.com/watch?v=EhhyFMIZtH4;
prancūzų kalba: https://www.youtube.com/watch?v=0K8mcR1Lymo
Kaip taisyklingai pripūsti padangą?
Atsargiai pripūskite padangą. Rekomenduojamas slėgis nurodytas ant šoninės padangos sienelės ir produkto faile.
Prieš kiekvieną važiavimą patikrinkite, ar padangos slėgis tinkamas.
Profesionalų patarimai
Pasirūpinkite, kad padanga būtų pripūsta iki tokio slėgio, kuris yra nurodytas ant padangos.
Važinėjant per lietų oro slėgis padangoje turėtų būti mažesnis, tuomet ji geriau sukibs su kelio danga.
Kai važiuosite sausu oru, galite padidinti slėgį, taip užtikrindami didesnį efektyvumą.
Kaip nustatyti padangos nusidėvėjimą?
Apžiūrėkite protektorių, kad įvertintumėte padangų nusidėvėjimą ir sužinotumėte, kada jas reikia keisti. Galimi nusidėvėjimo ženklai:
- protektorius pradeda dilti;
- atsirado mažyčių įtrūkimų;
- sumažėjo protektoriaus gylis;
- ima matytis karkasas.
Visais šiais atvejais padanga nusidėvėjo ir ją metas pakeisti.